webForumDet fria alternativet

OMG

Småprat

31 svar · 1 036 visningar · startad av OveRRidE

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg
Frågan#1

Big Brother i år kommer att bli katastrof. Var det någon som såg nummer två av deltagarna som gick in i huset, Sippi, eller vad hon hette?

Hon kan ju omöjligen vara så blond som hon verkade..

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Re: OMG

OveRRidE skrev:

Big Brother i år kommer att bli katastrof.

Som vanligt alltså?

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Jag vägrar alla jävla äckliga dokuskitsåpor från yttre helvetet pga dess urusla casting..

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

Jepp... det är hon tydligen

Medlem sedan aug. 2003198 inlägg

Jag tycker inte att någon dokusåpa är bra men jag har bestämt mig för att titta på hela Big Brother i år.

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

En polares syster ska vara med. Började precis titta på det, har nån Carolin Jacobsen gått in än?

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Ungarna tittar.. Vad är det för något, det där i rosa.

Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

Nicrosoft skrev:

Ungarna tittar...

Jojo, bruka heta så. ;) ;)

Medlem sedan nov. 20041 740 inlägg

OveRRidE skrev:

Big Brother i år kommer att bli katastrof. Var det någon som såg nummer två av deltagarna som gick in i huset, Sippi, eller vad hon hette?

Dagens tips: låt bli att titta.

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Blårand skrev:

Nicrosoft skrev:

Ungarna tittar...

Jojo, bruka heta så. ;) ;)

Tur man har barn :) Ryser bara jag hör den rosa..

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Re: Re: OMG

Gislaved skrev:

OveRRidE skrev:

Dagens tips: låt bli att titta.

Nej, jag tänker kolla på varenda avsnitt. Jag har faktiskt även tänkt att köpa den efterföljande DVD'n, affisher, idolkort, medlemskap på webbplatsen och vinnarens framtida urusla konst/musik. Sen kommer jag posta nya trådar där jag kontinuerligt antyder på vissa deltagares bristande TV-lämplighet.

Bara för att ytterligare kunna undra hur casting-crewet lyckas hitta de här människorna. Hur ser annonsen ut som lyckas få dit dem alla egentligen?

Medlem sedan nov. 20041 740 inlägg

Re: Re: Re: OMG

OveRRidE skrev:

Nej, jag tänker kolla på varenda avsnitt. Jag har faktiskt även tänkt att köpa den efterföljande DVD'n, affisher, idolkort, medlemskap på webbplatsen och vinnarens framtida urusla konst/musik.

Om du frågar Bire snällt kanske du får titta igenom hans samling från förra året.

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

"nejj va ska man göra lixom... oh god nejj :)"

:e

edit\ ROFL! Är det hon med rosa mössan som är Cipi? :e

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Har aldrig sett Big Brother, förutom ett par minuter nu som då när jag bläddrat kanaler.

Hmm, blond, gillar blondiner...

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Bire skrev:

Jag vägrar alla jävla äckliga dokuskitsåpor från yttre helvetet pga dess urusla casting..

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Bire skrev:

Dom tackade nej till dig?

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Urusel casting?

Tanken med deltagarna (och alla andra dokusåpor för den delen också) är att skapa så mycket konflikter som möjligt. Det beviset kan vi ju läsa i Aftonbladet dagligen med sina roliga nöjesnyheter: "Se bråket mellan Farmenkristina och Farmenjohan!", "Hotel paradise ocensuerat!" osv. Sedan verkar ju standardingredienserna alltid finnas med: bimbo med stora bröst, äldst, svensson, myskillen och det arroganta svinet.

Jag slutade för övrigt att titta på dokusåpor för några år sedan. :)
Det var kul i början (tidigt 90-tal) med ett nytt koncept och en sorts interaktiv tv, men i dagsläget har det bara spårat ut till förnedrings-tv.

Medlem sedan dec. 20021 804 inlägg

Normalt skulle jag skita fullständigt i BB men detta året upptäckte
jag till min stora förvåning att en bekant är med. Frågan är om man
skulle ta och skaffa medlemsskap så man inte missar vad som händer i duschen.. :OO

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Såg faktiskt avsnitt ett! :e Kanske kan bli kul? Vet inte riktigt vad jag tycker om liknande program, speciellt positiv har jag inte varit men vafan, det skadar väl inte om man ser lite då och då bara! ;)

Medlem sedan juli 20023 617 inlägg

OveRRidE skrev:

Var det hon som sa: "Jag är alltid otrogen..."?:OO

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)