Bire: är det en helgardering du har under läppen? :e Fantastisk bild!
Min lillebror (4 bast) har ett par liknande brillor som han fick i ett byggare bob-set förra julen :birp
23 svar · 828 visningar · startad av hypatia · sida 2 av 2
Än en gång överväldigas jag av forummedlemmarnas kunskap och vilja att förklara och hjälpa till. :D Jag har, som den kvackare jag är på ASP och databasanrop, de senaste dagarna hamnat i en mängd fallgropar som jag inte hade en susning om hur jag skulle ta mig ur. Men... en sökning på wF gav snabbt ett adekvat och korrekt svar. Och jag kan säga som så... jag sökte inte bara en gång och naturligt
Läs frågan i sin helhet →Bire: är det en helgardering du har under läppen? :e Fantastisk bild!
Min lillebror (4 bast) har ett par liknande brillor som han fick i ett byggare bob-set förra julen :birp
Jag måste bara fortsätta den här hyllningstråden. Nu har jag börjat kvacka inom xhtml och jarvklo rockar hur hårt som helst. :D :f
hypatia skrev:
Jag måste bara fortsätta den här hyllningstråden. Nu har jag börjat kvacka inom xhtml och jarvklo rockar hur hårt som helst. :D :f
jarvklo är en gud!
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med bassebhu alternativt forumledare@webforum.nu.
bassebhu
Moderator, webForum