Beställde en videokamera från Paris i går.. Nu är den framme:
Januari 12, 2005 12:05
Paris - France Försändelse hämtad
Januari 12, 2005 15:18
Paris - France Lämnat avsändare
Januari 12, 2005 18:50
Paris - France Skickad från Paris - France
Januari 12, 2005 19:30
Paris - France Anlänt till DHL
Januari 12, 2005 21:51
Paris - France Skickad från Paris - France
Januari 13, 2005 01:33
Brussels - Belgium Anlänt till DHL i Brussels - Belgium
Januari 13, 2005 03:05
Brussels - Belgium Skickad från Brussels - Belgium
Januari 13, 2005 07:43
Arlanda - Sweden Ute för leverans med kurir
Januari 13, 2005 11:58
Arlanda - Sweden Signatur
Jag beställde en videobandspelare från ett franskt företag för några år sedan. Men jag fick ingen video och det tog ca 6 månader innan jag fick tillbaka pengarna. Det var sista gången jag handlade från ett franskt företag.
Jag beställde en videobandspelare från ett franskt företag för några år sedan. Men jag fick ingen video och det tog ca 6 månader innan jag fick tillbaka pengarna. Det var sista gången jag handlade från ett franskt företag.
Jag hade en Volvo en gång men den gick sönder. Det var sista gången jag köpte något från ett svenskt företag :l
Jag hade en Volvo en gång men den gick sönder. Det var sista gången jag köpte något från ett svenskt företag :l
Enl Autoroute är det ca 1875 Km mellan Paris & Falun, räknar man att paketet färdats i exakt 24h så har det en snitthastighet på 78.12Km/h, det är värdefull fakta det!
Enl Autoroute är det ca 1875 Km mellan Paris & Falun, räknar man att paketet färdats i exakt 24h så har det en snitthastighet på 78.12Km/h, det är värdefull fakta det!
Du betalade alltså bara 6 öre/km. :)
Mycket möjligt, det är iaf överkomligt! :e
259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e