Jag hörde precis Petra Nordlund sammanfatta TV4s nyheter: -"Calle Johnssom, som anklagas för dråp på Kos, överklagar nu till högsta domstolen."
Alltså om han anklagas för dråp på en hel ö, då tror fan, att grekerna vill ha honom utlämnad.
Nu är det iofs fullt möjligt och även korrekt att tolka meningen så som den verkligen var avsedd att tolkas. Tvetydigheten spelar inte så stor roll, då den andra tolkningen är så totalt orimlig.
Rikard, när du är ute och kör bil och din medpassagerare säger: Lägg dig i den andra filen! Säger du då: Vilken filmjölk då?
Som sagt, vissa tolkningar är totalt orimliga.
Jag är förvisso inte Rikard, menn jag för min del skulle inte blanda mig i filsorter. Jag skulle lugnt stanna bilen och gå ut och lägga mig i den andra filen, helst med en filt. Och en varningstriangel... ;)
Jag är förvisso inte Rikard, menn jag för min del skulle inte blanda mig i filsorter. Jag skulle lugnt stanna bilen och gå ut och lägga mig i den andra filen, helst med en filt. Och en varningstriangel... ;)
Inte om jag blev ombedd att lägga mig i filen. Jo kanske förresten, om sockret i filen ligger som en ö mördar jag den genom att röra ut till lagom söt blandning, gärna med tillsats av Kellogs original corn flakes..
Bire, hehe. Menar du en person, homosexuella datafiler eller homoerotisk filmjölk?
Om det i tråden "Göran Persson offrar Laila Freivalds" stämmer borde vi då genaste släpa Götan till domstol tycker jag. Offra folk får man väll inte göra.
Jag har faktiskt inte den blekaste aning hur jag menar mer än att det till största trolighetsfaktums skull rör sig om tyska it-konsulter som ideligen retar upp min käre vän!