ImpactMedlem sedan sep. 20041 551 inlägg
Dryden skrev:
14:11 - Uppkopplad med handdatorn står jag här på toppen av Bydalsfjällen och kollar wF, innan nästa åk drar igång. Om några minuter står jag åter i liftkön.
;)
Jag tror att jag har sett dig uppe i Bydalen en gång. Du hade en färjestads-tröja på dig.
LLibertyMedlem sedan dec. 200483 inlägg
:stefan: skrev:
14:41 - Kommer på att jag kom en halvtimme försent till min mönstring pga en olycka på den enda vägen in till stan från öarna, men förstaprovet jag missade fick jag göra andra dagen istället, skrev en åtta och fick välja var jag ville göra lumpen. :)
Det ska bli skoj och se om de tänker försöka få mig att vara kvar tills dagen efter på pliktverket. Jag lär ju knappast sova på pliktverket.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Impact skrev:
Dryden skrev:
14:11 - Uppkopplad med handdatorn står jag här på toppen av Bydalsfjällen och kollar wF, innan nästa åk drar igång. Om några minuter står jag åter i liftkön.
;)
Jag tror att jag har sett dig uppe i Bydalen en gång. Du hade en färjestads-tröja på dig.
:o
Det där kan stämma mycket väl. Plockar du fram datum för betraktelsen så kan jag bekräfta eller dementera. ;)
Frågan är bara hur du lyckades med kopplingen... :OO
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Liberty skrev:
:stefan: skrev:
14:41 - Kommer på att jag kom en halvtimme försent till min mönstring pga en olycka på den enda vägen in till stan från öarna, men förstaprovet jag missade fick jag göra andra dagen istället, skrev en åtta och fick välja var jag ville göra lumpen. :)
Det ska bli skoj och se om de tänker försöka få mig att vara kvar tills dagen efter på pliktverket. Jag lär ju knappast sova på pliktverket.
15:51 - Påpekar för Liberty att när farbror kolon mönstrade för sådär tolv år sen var det på två dagar: första dan med de logiska testerna, längd, vikt, dra i handtag och pinka i en mugg. Andra dagen blev det telegrafiprov för farbror kolon och sen den stora väntan på att få snacka med en pyskolog och sen mönstringsförättaren.
Det var tider det! :f :e
ImpactMedlem sedan sep. 20041 551 inlägg
Dryden skrev:
Impact skrev:
Dryden skrev:
;)
:o
Det där kan stämma mycket väl. Plockar du fram datum för betraktelsen så kan jag bekräfta eller dementera. ;)
Frågan är bara hur du lyckades med kopplingen... :OO
Om jag och min far inte minns helt fel så var det runt vecka 8 2003.
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg17:31 - Sitter tyst och hatar mina hårddiskar, tyvärr är det inte ömsesidigt.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Impact skrev:
Om jag och min far inte minns helt fel så var det runt vecka 8 2003.
17:32 - Dryden undrar om det inte var lördagen vecka fyra istället (030125)? Den lördagen var jag i Bydalen (den vistelsen är spårad via min räkningspärm - fick en P-bot den dagen... :x :r :e ).
Jag vet förvisso att jag var där minst en gång till den vintern, och det var med jobbet, möjligtvis att jag och brorsan var där en gång också. Äsch, vore ju skitkul att spåra. :e
Men jag undrar fortfarande hur du har gjort kopplingen? ;)
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg13.16 nu glider jag till flygplatsen.
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inlägg21.32 Funderar på om det där med hämtad av polisbil om man inte kommer till mönstringen stämmer? Får man böter och grejer i så fall? Om inte, va fan sa ingen nåt till mig för?! Hellre åka polisbil till sketna Dryden-land än sitta i en svettig buss i 4-5 timmar.
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Klockan är nu lika som för 24 timmar sedan.
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg 23:18 - Första kvällen ensam hemma den här veckan då pärona är till Azorerna. :h
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inlägg23:21 Tar med bergssprängaren och drar på FF hos mick3. Laddar du dvd-rullarna och beställer kebabrullarna?
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inlägg23.32 Har löst två skumma programmeringsproblem :birp
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg 23:41 - Kom du basse! Pizzerian stänger väl 10 tror jag men det går säkert ändå! Behöver lite uppmutran! :bire
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg00:02 - Fantiserar om basse både svettig i en svettig buss och bakbunden och svettig i en polisbil. Eller hur var det nu? :q :e
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg 00:16 - Sliter mitt hår p.g.a denna värdelösa dag. :x
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg00:19 - Rockar till MTV som kör bra musik för en gångs skull! Breaking the law, The final countdown och nu Run to the hills... :e
LLibertyMedlem sedan dec. 200483 inlägg
bassebhu skrev:
21.32 Funderar på om det där med hämtad av polisbil om man inte kommer till mönstringen stämmer? Får man böter och grejer i så fall? Om inte, va fan sa ingen nåt till mig för?! Hellre åka polisbil till sketna Dryden-land än sitta i en svettig buss i 4-5 timmar.
Tja, det står så i de papper man får av Pliktverket i alla fall.
06:38 - Lyssnar på "Jewel - Foolish Games" och funderar på varför i helsikke det skall vara så tråkigt att gå på gymnasieskolan.
YyohpopsMedlem sedan feb. 20011 198 inlägg 07:04 - Har varit på jobbet 40 minuter.