Ja vill bara önska alla ett jävlaa gott nytt år och allt det där. här är man precis hemkomen och man mår ju som en prins, nyårsfester är bannemejj det bästa som finns!
och klockan är ju inte så mucket heller!
9 svar · 464 visningar · startad av oelbal
Ja vill bara önska alla ett jävlaa gott nytt år och allt det där. här är man precis hemkomen och man mår ju som en prins, nyårsfester är bannemejj det bästa som finns!
och klockan är ju inte så mucket heller!
Gott Nytt År!
Den här tråden, och i synnerhet mitt inlägg högst upp, är det perfekta beviset på att man kan stava korrekt, trots att man är astankad.
Ja du oel, nog var det skoj på nyår, men det spårade ur lite för mig när två C-kändisar och medlemmar i bandet The Mo dök upp på festen och började spela fiol med en trästråke på sina penisar och skinkor. Kort därefter urartade nog hela festen, men då hade jag redan räddat mig själv och min date ett par våningar ner.
Oavsett tillställning; den är alltid mysigast i en varm säng.
OveRRidE skrev:
...och började spela fiol med en trästråke på sina penisar och skinkor.
Måste varit i Ass-dur.:OO
fiddler skrev:
OveRRidE skrev:
Nåt åt det hållet.
I vilket fall som helst; om man skulle jämföra min största leverfläck med de där två idioterna, så är den förstnämnda antagligen både mer intelligent och en bättre musiker än de båda tillsammans. ;)
OveRRidE skrev:
fiddler skrev:
OveRRidE skrev:
Nåt åt det hållet.
I vilket fall som helst; om man skulle jämföra min största leverfläck med de där två idioterna, så är den förstnämnda antagligen både mer intelligent och en bättre musiker än de båda tillsammans. ;)
Under förhudvarande omständigheter har du säkert rätt. ;)
Ja, folk blir sannerligen knäppa på nyår. Två av mina allra godaste vänner fick för sig att börja hångla med varandra (båda är pojkar), och det slutade väl med att de sökte upp en närliggande säng - inför ögonen på deras respektive flickvänner...
Då kände jag att det började bli dags att dra mig hemåt, fyfan...
oelbal skrev:
Ja, folk blir sannerligen knäppa på nyår. Två av mina allra godaste vänner fick för sig att börja hångla med varandra (båda är pojkar), och det slutade väl med att de sökte upp en närliggande säng - inför ögonen på deras respektive flickvänner...
Inte fan visste jag att du hängde i Malmö. ;)