Vi har alla upplevt det, antingen själva eller sett andra göra det....
Vi talar julfester - den fest på året som mer än allt annat får folk att tappa hämningarna. Jag har lyckats hålla [eventuella saker] allting diskret på dylika tillställningar - tills igår...
Jag är där tillfälligt, jobbar några månader, gör mitt jobb sen drar jag, men att hångla mitt på dansgolvet inför allt och alla, framförallt alla de chefer som ska diskutera om de fortsätta betala mitt arvode - det är beyond pinsamt.
Jag skäms ingenstans för att vi gjorde det, tvärtom - hon är en fantastisk människa, men att göra det in public, vid 33 års ålder, herregud...
Vad i julmaten är det som får oss att göra dylika saker?
- Nu vill jag höra andra - jag kan ju inte vara ensamt dålig?
- Nu vill jag höra andra - jag kan ju inte vara ensamt dålig?
Nix. Däremot är det nog tyvärr inte julmaten utan (och håll i hatten nu!) SPRITEN som gör en så knasig! :o Tyvärr (eller lyckligtvis? :D ) händer ju sånt där året runt...
Julfest avklarad, platsen under misteln var rätt poppis - kan vara för att den var placerad rätt över toakön? :e
Mistlar ska väl vara mobila? Man vet ju aldrig när hångelandan faller på...
Nä, en annan tradition höll i år också - Törnvall plockade till slut ner misteln, höll den över skallen och ställde sig bredvid lämpligt "offer"...
"Jaha, och här står vi... Nämen oj, där är ju en mistel!" :e
Julfest avklarad, platsen under misteln var rätt poppis - kan vara för att den var placerad rätt över toakön? :e
Mistlar ska väl vara mobila? Man vet ju aldrig när hångelandan faller på...
Nä, en annan tradition höll i år också - Törnvall plockade till slut ner misteln, höll den över skallen och ställde sig bredvid lämpligt "offer"...
Brukar du tala om dig själv i tredje person ofta? §e :L
Brukar du tala om dig själv i tredje person ofta? §e :L
Nä, jag heter inte Törnvall... :p
279 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e