webForumDet fria alternativet

Me and Santa

Småprat

2 svar · 273 visningar · startad av Jupiter

Medlem sedan jan. 2004618 inlägg
Frågan#1

Vi kommer inte alltid att vara som vi alltid varit. En dag kommer vi att vara som vi aldrig har varit. Detta kommer inte att inträffa idag så jag kan lika gärna ta en till. *skål* :bire :birp

Vad har då detta inlägg med rubriken att göra? Absolut inget! Det behöver inte alltid finnas ett samband mellan allt. Människan förstår ännu inte allt och kommer aldrig att göra det för innan vi kommer så långt har vi lyckas förstöra allt. Trots detta ska du inte ge upp, det finns alltid plats för en till.

Plats var? Undrar du kanske. Alla dessa frågor som inte i dagsläget har några svar. vad är ett svar? Finns det ett eller flera svar på en fråga? Själv hävdar jag, med all rätt, att jag alltid har rätt. Detta betyder att verkligheten inte alltid är den du tror den är. Verkligheten är inte alltid sann.

Sant, vad är det för något? Jo, det är vad jag säger. För det jag säger är alltid sant annars är det inte sant. Det finns ingen annan sanning än sanningen och sanningen är inte alltid sann. Hänger du inte med? I så fall har du nog druckit för mycket ;).

Angående dricka finns det mycket gott i flytande form att fylla strupen med som öl, vatten, must, whiskey, brännvin, mjölk med mera. Allt med sin speciella smak och egenskap.

Om man inte villa dricka kan man göra annat som att supa eller om man föredrar frasen ”supa som ett svin”. Denna fras är rätt intressant. Hur många, och svara ärligt nu, har sett en gris supa? Jag har det inte, kanske beror på att jag bor i Stockholm. Undrar hur det skulle se? Nä nu är det dags och sluta och börja supa.

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Skål! Gott nytt år på dig, för detta är sista gången jag festar loss i Karlskrona, detta året.

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Re: Me and Santa

Jupiter skrev:

Om man inte villa dricka kan man göra annat som att supa eller om man föredrar frasen ”supa som ett svin”. Denna fras är rätt intressant. Hur många, och svara ärligt nu, har sett en gris supa? Jag har det inte, kanske beror på att jag bor i Stockholm. Undrar hur det skulle se?

Hade du varit i samma lägenhet på Mosebacke som jag igår hade du fått besked i den frågan. Min enlitersflaska med Koskenkorva bara försvann! Uppenbarligen var det en jävla gris som stal den, de är opålitliga de där kräken.

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)