webForumDet fria alternativet

God jul webForum!

Småprat

35 svar · 1 062 visningar · startad av magnusfernstrom · sida 2 av 2

Frågan, av magnusfernstrom

Nu närmar sig julen! ;) Och vad gör man till jul? Jo, önskar personer en god jul. Den här tråden har inget egentligt syfte (ett skäl till att den postas i Caféet), men jag vill bara önska ett par medlemmar på wF en god jul. @nders För hans ovärderliga kunskaper inom ASP, som jag så många gånger fått ta del av LarsG Som ovan, fast SQL. Rikard För hans alltid logiska och smarta svar.

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

@nders, vad menar du med att önska god jul till 17 bövlar men inte till resterande wf. Vilka är dessa 17 bövlar och hur gör man för bli en av dom ? När jag kommer till nyköping under julen ska jag göra ett hembesök med piska och få dig att inse att vi andra också förtjänar en julhällsning

Medlem sedan mars 2004754 inlägg

erka skrev:

@nders, vad menar du med att önska god jul till 17 bövlar men inte till resterande wf. Vilka är dessa 17 bövlar och hur gör man för bli en av dom ? När jag kommer till nyköping under julen ska jag göra ett hembesök med piska och få dig att inse att vi andra också förtjänar en julhällsning

Han önskar de 17 bövlarna en gul jod. :) Inte en god jul.

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

altack
För hans kunskaper i allt från Delphi till Backoffice!

altack
För att han levererar klockrena skämt som alltid lämnar mig grovgarvandes på golvet!

altack
För att han är ett allmänbildat geni som aldrig skulle tveka att sitta uppe en hel natt för att hjälpa någon att starta datorn!

altack
Som aldrig skriver förvirrade och korkade inlägg som inte tjänar något till!

altack
För hans extrema osjälviskhet!

altack
För att han aldrig, aldrig, skulle tänka sig att vara ironisk...

Väntar med "God jul!" till jul. :OO

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

flat-eric skrev:

http://stealtime.net/temp/jul.jpg

Bild tagen för 5 minuter sedan från balkongen. Får man inte typ en fullständigt snöförsäkring när man flyttar till Finland? :(

Det du ser är min julklapp, att slippa den motbjudande snön för en liten stund åtminståne.

Blev så otroligt glad när jag vaknade igår och såg att all snö hadde regnat bort och vägarna var bara igen.

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Re: God jul webForum!

magnusfernstrom skrev:

Nu närmar sig julen! ;)

Och vad gör man till jul? Jo, önskar personer en god jul. Den här tråden har inget egentligt syfte (ett skäl till att den postas i Caféet), men jag vill bara önska ett par medlemmar på wF en god jul.

@nders
För hans ovärderliga kunskaper inom ASP, som jag så många gånger fått ta del av

LarsG
Som ovan, fast SQL.

Rikard
För hans alltid logiska och smarta svar.

UlfT
Som ovan. Tror inte jag sett något dåligt skrivas av Ulf.

Lasp
Som forumets ”vise” far :e När det gäller krångliga saker som livstankar, är Lasp där med ett svar!

Theon
Som ovan.

spango
Den här mannen gör mig tillfullo helbrägd, och jag vet inte hur många gånger jag har suttit framför hans inlägg och garvat åt hans sköna sätt att formulera saker på.

nitro2k01
När jag satt helt vilse gällandes virus och annat som drabbat min burk, tvekade inte nitro att koppla upp sig mot min dator för att sedan guida mig i närmare två timmar för hur jag skulle göra. :f

Brantis
Tyckte synd om mig, för jag var dum nog att välja B-one. :e Så vem kom med undsättning med tillfällig webhotellplats? Brantis! :D

magnusfeldth
Han är bara för söt. Forumets lille gulleponk.

Web-Tor
För visat tålamod, gällandes allt. Både gällandes mig och andra. :e

åsaboe
Du bar inte varit så aktiv på senaste tiden. :( Du gick dock in och skrev några fina inlägg i min språktråd, och jag tycker du verkar himla härlig!

obelix
Som vår käre Aftonbladet-kramare, förtjänar även han en julhälsning. ;)
Nej, jag kan inte förklara vad en Aftonbladet-kramare är. För jag bara kom på nåt.

mariel
Kommer som ny medlem och verkligen strålar glädje (hur mycket man nu kan det genom text). Det var inte bara du som blev glad när du fick VG på NP! :)

Mr. N.
Hans leende säger allt. Hans långa nattinlägg om dispyter i cykelaffären osv. gör Caféet till en pärla! :D

Jesper T
Finns där, i ASP-forumet redo att hjälpa till, när allt bara är hopplöst. ;)

OveRRidE
Som UlfT och Rikard. I stort sett alltid logiska och välskrivna svar. Väldigt intressant att läsa hans inlägg!

Dryden
Allmänt trevlig person på forumet bara. :)

filippo
Forumets lille jogging-Nisse. ;) Trevliga små diskussioner om Italiens pasta och annat har förts.

Bire
God jul, du med. :)

Kanske är det för at rentvå mitt samvete från alla gånger jag varit taskig. :e Eller så vill jag bara visa min uppskattning över wF och några av de personerna som gör wF till vad det är.

God jul! :bire

Det är den 16:e, ja, men det gäller att vara ute i god tid. :OO ;)

du kunde liksom inte få med "gud jul mikul för att han är så jävla irriterande o full hela jävla tiden!" trotts att julen inte är nån favorit! men det är en bra anledning att träffa familj och äta massa mat! :E

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

obelix skrev:

God jul själv för böveln :birp

Pssst...
Jag har övergett Aftonbladet och satsar på historier istället. :bla :L :moose

:moose God jul :moose

:bire :bla :birp

Medlem sedan okt. 2004430 inlägg

feliz navidad magnus :i

ifall att ni inte vet, har jag sagt god jul på spanska :)

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

God Jul allihopa! Gruppkram med lite taffsande erbjuds för de som vill :bire

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

magnusfeldth skrev:

God Jul allihopa! Gruppkram med lite taffsande erbjuds för de som vill :bire

Så kul ska vi inte ha :moose

God jul :birp

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Om du tänker sitta vid datorn på julafton tycker jag synd om dig. Skälet till att jag önskar god jul är ju för att jag inte kommer sitta vid wF när familj och vänner kommer på besök. Givetvis... :OO

Och så är vi såhär trevliga här på landet! :e

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

God Jul...

magnusfernstrom för intressanta diskussioner och trevlig samvaro.

OveRRidE för vettiga åsikter och hög intelligensnivå.

BlueSaint för muppen!

Rikard för att ha skött sitt uppdrag som Ansvarig på ett bra sätt trots mina humörssvängningar.

Hansen för att han hjälpte mig med ett till synes olösligt javascript-problem. :f

Och till alla andra också självklart!

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

magnusfernstrom skrev:

Om du tänker sitta vid datorn på julafton tycker jag synd om dig. Skälet till att jag önskar god jul är ju för att jag inte kommer sitta vid wF när familj och vänner kommer på besök. Givetvis... :OO

Nej, jag kommer förmodligen inte att sitta vid datorn vid julafton. Jag brukar iallafall aldrig göra det... ;)

Medlem sedan nov. 2002501 inlägg

Och jag vill säga God jul för själva julen, för den ger mig den extra födan och matresterna (så att jag klarar av att betala av januari månads räkningar och slipper tänka på inhandling av mat).
Sen för att julen gör de flesta människor, så extra glada och lyckliga, det innebär mer kärlek och sex §jr

...och webForum: - GOD JULERS! :birp

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Helt apropå...

Wheel du fira hjul med mig?

Medlem sedan nov. 2002501 inlägg

:OO *tänker* :l ... :OO *börjar helt appropå fantisera* :f

Medlem sedan feb. 2001378 inlägg

God Jul

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)