Frågan är om det inte är töntigare att starta en tråd på webForum om det. :)
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,574876,00.html
Aftonbladet har inte mycket att skriva om iaf. Så j*vla töntig nyhet.
17 svar · 594 visningar · startad av Sico
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,574876,00.html
Aftonbladet har inte mycket att skriva om iaf. Så j*vla töntig nyhet.
Rätt lustigt. Artikeln är ju en repetition av högerspalten och vise versa. Med andra ord, tämligen... repeterande? :OO
Undra om det inte va webforums töntigaste kommentar där snabel ;)
För att komma med ett seriöst inlägg tycker jag det är riktigt töntigt att i huvudtaget besöka aftonbladet.se och sedan förvänta sig seriösa artiklar! ;) Töntar......
Jag läste ganska nyligen en tråd på IMDb om just det här, Legolas "A diversion!" från Konungens återkomst kom ganska högt upp på listan där. ;)
Resultatet i undersökningen var väl ännu töntigare. Alla vet att det inte finns något töntigare än Kevin Costner i Postman, och ändå kom han bara tia.
caze skrev:
För att komma med ett seriöst inlägg tycker jag det är riktigt töntigt att i huvudtaget besöka aftonbladet.se och sedan förvänta sig seriösa artiklar! ;) Töntar......
Om man sveper igenom nöjesavdelningen samt en hel hög med "nyheter", ja. Ta dig till Sportbladet istället, det är Aftonbladets starkaste sida.
Dryden: Är det så?
@nders skrev:
:birp :L
Sico skrev:
Dryden: Är det så?
Nu blev jag osäker och måste läsa igenom den senaste månadens krönikor och artiklar på hela Sportbladet. Var det nödvändigt att säga så? :l
Dryden: räcker det verkligen med senaste månaden? Är nog lika bra du går igenom hela deras arkiv för att vara riktigt säker på saken. :L
spango skrev:
Resultatet i undersökningen var väl ännu töntigare. Alla vet att det inte finns något töntigare än Kevin Costner i Postman, och ändå kom han bara tia.
Det vore som att kombinera sin negligé med sina sängbyxor av färgen cheveux de la Reine. Vad absurt!
Men spango, vad är egentligen en filmreplik, förutom en kulturell föreställning?
Det är iallafall den töntigaste kommentaren på wF!
Hade jag varit en annan person än den jag är hade jag skrivit "LOL :e " men du får nöja dig med ett :f
En gigantisk kommentarfadäs!
Att behandla den kommentardebatt som fängslade kommentarintresserade kommentarfolk och som fördes på diverse kommentarsidor är betydligt mer intressant än att egentligen diskutera Skugges kommentarer och syn på smileys. Det spango gjorde med sin kommentar om magnusfernstrom, som jag tvivlar på att de flesta här på forumet (eller i den kommentarinriktade cirkeln för den delen heller) har brytt sig om att läsa kritiserar därav kommentaren som sådan, vilket knappast kan - i ett socialt eller kommentarrelaterat perspektiv - ses som ett nidingsdåd gentemot kommentaretablissemanget som i det här fallet råkar vara spango inkarnerad.
Här är en bild på Ernst Billgren:
http://www.aftonbladet.se/kvinna/0303/05/NYHETER-05s14-ernst-4.jpg
spango skrev:
Hade jag varit en annan person än den jag är hade jag skrivit "LOL :e " men du får nöja dig med ett :f
Töntig smilie ;)
danii skrev:
spango skrev:
Töntig smilie ;)
:f