webForumDet fria alternativet

Sunday, cozy Sunday

Småprat

7 svar · 343 visningar · startad av magnusfeldth

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg
Frågan#1

Det är 2,5 grader, helmulet och det regnar. Men, julsmilies har kommit till wF, jag ligger i min säng men min laptop med trådlöst internet och kikar in wF samtidigt som jag jobbar lite på min hemsida samtidigt som jag tittar på Farrellybrödernas film Fäst vid dig... cozy :e

Vad hittar ni på en mysig söndag som denna?

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Försöker förstå varför jag skulle springa omkring och jaga både innebandybollar och fotbollar med jobbet i går...
Varför vi drack sprit efteråt förstår jag mycket bättre, men till skillnad från andra söndagar då man bara brukar vara törstig och lite mosig i skallen har jag dessutom ont i kroppen på ställen jag inte haft ont på sen jag muckade från lumpen... :e

Så därför ska jag sätta upp lite adventsljusstakar och sen parkera i soffan och glo på så många Sällskapsresefilmer ur boxen jag bara orkar. :h

:stefan: skrev:

Så därför ska jag sätta upp lite adventsljusstakar och sen parkera i soffan och glo på så många Sällskapsresefilmer ur boxen jag bara orkar. :h

Kör bara de tre första, de andra sänker de första, de sista definitivt.

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg

Sliter med en engelska B uppsats om dödstraff som ska lämnas in imorgon samtidigt som jag kikar lite i Kemi B boken då jag har prov på fredag. Detta medan jag i bakhuvudet funderar på en lämplig regression till min laborationsrapport till fysik A som ska vara inlämnad på tisdag. Jag undrar när jag kommer få tid till att lära mig logaritmer och exponentialfunktioner. :OO

Cozy, som sagt.

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

Spelar Football Manager 2005, lyssnar på Jimmy Eat World. Har gjort det i princip hela dagen också.
Inga läxor tills imorgon. Så perfekt som en söndag bara kan bli! Livet är härligt!

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Rubriken får mig osökt att tänka på den här låten. :e
Förövrigt har just kommit hem från det årliga adventsfyrverkeriet, ska snart äta pizza.

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Mr. N. skrev:

Rubriken får mig osökt att tänka på den här låten. :e
Förövrigt har just kommit hem från det årliga adventsfyrverkeriet, ska snart äta pizza.

uhm. förutom det där med fyrverkeriet stämmer både låtassociationen och middagsmaten!!!

Har redan ätit pizza idag, men till lunch ;) Kan dock säga att rubriken är tänkt att associera till just den låten :e

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)