S supreme Medlem sedan sep. 2002 252 inlägg Frågan 9 nov. 2004 10:54 #1 Hittade denna filmen igår på några cykelbud som har tävling genom NYC, finns bara en sak att säga, helt jäkla sjukt!
digave video <- Och så välj "drag race NYC"
Håller på att ladda ner dom andra för att ha lite underhållning ikväll, men sidan är så slö. (Skönt att man har firefoxs välldigt trevliga nerldaningsfunktion)
Hoppas att ni gillar också.
frankof Medlem sedan jan. 2001 6 874 inlägg Huga, det måste vara en strykande åtgång på cykelbud :x
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Kanske dags att öppna en cykelaffär där de jobbar. Eller begravningsbyrå.
Feta stålar att tjäna på de där killarna i vilket fall som helst. ;)
S supreme Medlem sedan sep. 2002 252 inlägg Jag tänkte att det åste vara lönsammt att lacka bilar i den staden... :e
Esen Medlem sedan mars 2002 4 456 inlägg Det årliga loppet för cyklar utan Bromsar eller Växlar...
Brukar innefatta en hel det krachar och ett och annat dödsfall...
Såg något TV-program om det där. Någon som fick cykeln demolerad av en lastbil. Tur att han hann undan. Vilda *host* dumma *host* killar... :OO
P pimme Medlem sedan sep. 2001 1 086 inlägg Haha, ser ju nästan ut som när jag cyklar till skolan på morgonen :)
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg
Esen skrev:
Det årliga loppet för cyklar utan Bromsar eller Växlar...
Brukar innefatta en hel det krachar och ett och annat dödsfall...
Justja, det såg jag också på tv för ett tag sen - lagom intressant med de som inte ens kan frihjula... *brrr*
S supreme Medlem sedan sep. 2002 252 inlägg Åhh varför missade jag det :q
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Skulle det där vara en cykelbudsfirma vi anlitar skulle vi förmodligen säga upp ev. avtal direkt.
S supreme Medlem sedan sep. 2002 252 inlägg hehe :)
Får hoppas att dom inte gör så på arbetstid :p
I en av videorna så cyklar killen med kamera på ett mitträcke på en bro... det kallas iaf inte självbevarelsedrift.
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg Jag som trodde dom skulle bli påkörda. :(