webForumDet fria alternativet

Ett fång rosor

Småprat

3 svar · 276 visningar · startad av kaxigt

Medlem sedan okt. 2004636 inlägg
Frågan#1

Jag vill egentligen inget mer säga än detta: Ni är så duktiga härinne och så generösa med att dela med Er av er kunskap så jag vill ge Er alla ett stort fång rosor.
Tja - det var allt :r

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Tack tack!
Eftersom att det är jag som står för all kunskap här så får jag väl ta emot hela bunten.

Dock har jag inte så mycket plats för rosorna men jag kan ju sälja dom styckvis så jag har råd med nytt skinn till min virveltrumma så jag kan spela igen, jippie! :D

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Jag har nog ingen rätt att ens ta emot en tagg utav en av rosorna med tanke på att jag är en av de få på wF som är aktiv men faktiskt inte bidrar på något sätt inom något ämne. :e

Däremot finns det många andra - nej, många andra som förtjänar dem, och jag hoppas att du förstår att du lyckats hitta till ett, i min värld, otvivelaktigt femstjärnigt diskussionsforum! :bire

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

altack skrev:

Jag har nog ingen rätt att ens ta emot en tagg utav en av rosorna med tanke på att jag är en av de få på wF som är aktiv men faktiskt inte bidrar på något sätt inom något ämne. :e

Johodå, du bidrar visst! Du ger Dryden, mig och Wiberg sjuhelsikes massa jobb §e

Nerrå, du är väl söt du med antar jag. :moose

252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)