Frågan 3 nov. 2004 11:41 #1 weeee :D
Gå in på https://www.kuriren.nu sen väljer ni vem blir lucia? Rösta här knappen uppe tille höger. Sen letar ni upp kandidat 6 vem är det som är där. Jo wF:s alldelles egna Kitti :D bara att rösta ;)
Brantis Medlem sedan dec. 2001 1 978 inlägg Nu får ju bassebhu äntligen sin efterlängtade bild på henne. :)
Hehe jo han får ju det Brantis :D
fiddler Medlem sedan juli 2002 3 617 inlägg Man kan t.o.m höra henne sjunga... :)
Lasp Medlem sedan juli 2000 12 978 inlägg Har vikt en röst samt konfirmerat att det är sex som gäller :r
hopparn Medlem sedan nov. 2001 1 551 inlägg Klart man uppfyller sin wf- plikt... jag har röstat för (nr) sex
Som intressant kuriosa kan nämnas att kandidat nummer fyras efternamn Wasara-Hammare är rätt speciellt. Wasara (med enkelt V) betyder nämligen hammare på finska. Det var allt jag hade att säga.
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Självklart så har man röstat! :D
R Rodan Medlem sedan juli 2002 1 523 inlägg Så nu har man röstat... alla dom borde ha ställt upp i USA valet.. men som sagt... det går inte.
Theon Medlem sedan jan. 2002 3 554 inlägg Röstat
Kitti och sex blir väl rena våta drömmen för Basse :birp
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg Röstat å klart... på nummer 9 §e
haha näe. Kitti såklart :f
smart av 7:an att ta med:
7:an skrev:
Fritidsintressen: Att vara med min pojkvän.
§jr :P
kunde inte lyssna på ljudsnuttarna :(
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Röstat för wF:s egna Kitti! :)
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg Röstat på våran egen kitti. :)
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg jao jao! tyckte det va kul o fylla i min spanska adress :e haha... tro fan man röstar på vår egna kitti!
Kitti Medlem sedan apr. 2002 1 899 inlägg Åh!!!
Tack så jättemycket, kära wF-vänner! :D Det känns bra att ha ert stöd!
Fortsätt rösta... söndagen den 28:e nov är absolut sista dagen!
Keep up the good work! ;)