Nu är Cyprys ute och röker på en balkong i hus 1 på polacksbacken! Mewahaha! Jag spionerar på wF-medlemmarna! Han sågs för övrigt cyklandes mot polacks för några dagar sedan. §jr
Spioneri!
17 svar · 509 visningar · startad av Gein
Han tar hissen ner från översta våningen nu. Jag har precis tappat honom. Tar någon över nere vid bottenplan?
*Cyklar upp fort som fan!*
Eh, tror du att det finns någon wF:are närmare honom än du?
Han hinner nog försvinna innan jag hinner dit iaf. :OO :)
galen_person = galen_person +1
Skyll på renhom!
Jag använde faktiskt galna_personer!
I did not inhale! :e
Cyklade förbi dej häromdagen, cyprys. Du såg mej inte va? Var på väg att ropa men det hela gick så fort ;)
Gein skrev:
Cyklade förbi dej häromdagen, cyprys. Du såg mej inte va? Var på väg att ropa men det hela gick så fort ;)
För att undvika framtida pinsamma missförstånd kan jag redan nu säga att jag nästan alltid cyklar med snäckor/mp3 i öronen och kommer förmodligen ändå inte besvara dina hälsningar. :)
cyprys skrev:
Gein skrev:
För att undvika framtida pinsamma missförstånd kan jag redan nu säga att jag nästan alltid cyklar med snäckor/mp3 i öronen och kommer förmodligen ändå inte besvara dina hälsningar. :)
Haha, jag kan vinka annars ;)
Brukar för övrigt cykla med snäckor jag med.
cyprys skrev:
För att undvika framtida pinsamma missförstånd kan jag redan nu säga att jag nästan alltid cyklar med snäckor/mp3 i öronen och kommer förmodligen ändå inte besvara dina hälsningar.
Av detta kan vi alltså tyda att Cyprus är en nonchalant jävel som gillar att ha komprimerade ljudfiler och mindre havsdjursskal i öronen när han cyklar.
OveRRidE skrev:
Hey! Det där är min variabel! :bla
Den är faktiskt deklarerad som Private!
LOL! :e
Knaskulor är ni allihopa. :bire