Ja, själv sitter jag i en inglasad altan med en kopp kaffe och surfar. :birp
... fasen vad nice med trådlöst internet! Sitter (halvligger) i sängen och surfar... ah, the good life :e
9 svar · 353 visningar · startad av magnusfeldth
... fasen vad nice med trådlöst internet! Sitter (halvligger) i sängen och surfar... ah, the good life :e
Ja, själv sitter jag i en inglasad altan med en kopp kaffe och surfar. :birp
Jag är också nybliven trådlös, himla trevligt. :)
Har iofs bara stationärt, men ändå. ;)
(sanning med modifikation, har också två laptops, men de är jobbets, så de används nästan bara i jobbet.)
Bah, räcker väl med att ha en tillräckligt lång nätverkskabel så klarar man sig ändå. ;)
Skolan sitter jag på trådlöst, det är soft, fast jag glömmer alltid att ladda min bärbara så jag måste ha strömadaptern i vilket fall som helst :)
Hemma i Höllviken har vi trådlöst, det är soft det med.
Just nu ligger jag i sängen med en snus under läppen och den bärbara täcker morgonståndet. :P Fast här hemma har jag inte trådlöst, så det får gå bra med kabel.
Vill ha!!!! Det är det första jag tänker köpa när jag fått ihop pengar, en bärbar dator och trådlöst nätverk :)
Okkido skrev:
Just nu ligger jag i sängen med en snus under läppen och den bärbara täcker morgonståndet. :P
Det räcker väl med en mobiltelefon till det :e
Tänk på att kylningen inte är så bra om ni har den bärbara liggande på täcket.
caze skrev:
Vill ha!!!! Det är det första jag tänker köpa när jag fått ihop pengar, en bärbar dator och trådlöst nätverk :)
Då talar jag inte om för caze att jag har två bärbara, med trådlöst nätverkskort i båda. :p
Sladdbundet är underskattat. ;)
Däremot önskar jag att jag kunde hitta rätt inställningar så jag kan börja surfa med min Tungsten T3 via min T630.
Trådlöst är soft, lagom knäckande när man sitter inne hos grannen och kommer på att man behöver något program så går man bara via nätverket och plockar det. :e