webForumDet fria alternativet

Ville också bara säga en sak...

Småprat

9 svar · 353 visningar · startad av magnusfeldth

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg
Frågan#1

... fasen vad nice med trådlöst internet! Sitter (halvligger) i sängen och surfar... ah, the good life :e

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Ja, själv sitter jag i en inglasad altan med en kopp kaffe och surfar. :birp

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag är också nybliven trådlös, himla trevligt. :)
Har iofs bara stationärt, men ändå. ;)

(sanning med modifikation, har också två laptops, men de är jobbets, så de används nästan bara i jobbet.)

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Bah, räcker väl med att ha en tillräckligt lång nätverkskabel så klarar man sig ändå. ;)

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Skolan sitter jag på trådlöst, det är soft, fast jag glömmer alltid att ladda min bärbara så jag måste ha strömadaptern i vilket fall som helst :)

Hemma i Höllviken har vi trådlöst, det är soft det med.

Just nu ligger jag i sängen med en snus under läppen och den bärbara täcker morgonståndet. :P Fast här hemma har jag inte trådlöst, så det får gå bra med kabel.

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Vill ha!!!! Det är det första jag tänker köpa när jag fått ihop pengar, en bärbar dator och trådlöst nätverk :)

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Okkido skrev:

Just nu ligger jag i sängen med en snus under läppen och den bärbara täcker morgonståndet. :P

Det räcker väl med en mobiltelefon till det :e

Tänk på att kylningen inte är så bra om ni har den bärbara liggande på täcket.

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg

caze skrev:

Vill ha!!!! Det är det första jag tänker köpa när jag fått ihop pengar, en bärbar dator och trådlöst nätverk :)

Då talar jag inte om för caze att jag har två bärbara, med trådlöst nätverkskort i båda. :p

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Sladdbundet är underskattat. ;)
Däremot önskar jag att jag kunde hitta rätt inställningar så jag kan börja surfa med min Tungsten T3 via min T630.

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

Trådlöst är soft, lagom knäckande när man sitter inne hos grannen och kommer på att man behöver något program så går man bara via nätverket och plockar det. :e

617 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
486 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
486 ms — ändringar (db)