ctrl+V - leken
4 904 svar · 817 808 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 238 av 246
Frågan, av M.Cheraghi
Jahapp! Det kan inte vara så himla svårt eller hur? Leken går altså ut på att man ska ctrl-v'a ut det man har lagrat, i \[ citat \] taggen! Om man nu inte har något i ctrl-v så låter man helt enkelt innehållet i \[ citat \] taggen vara tomt. :) Man skall heller således inte fuska och hitta något roligt att klistra in. Man tar det man har helt enkelt. Ibland kanske det kommer något roligt, andra gå
Läs frågan i sin helhet →444.520523 kilo
Upp flyga orden, tanken stilla står, Ord utan tanke aldrig himlen når.
Fast egentligen borde obelix också ha denna länk:
http://www.expressen.se/halsoliv/varldens-fetaste-man-ar-dod/
Kanske dags att damma av denna!
1.("Frihetlig") C - FP - M - MP - S - VP - KD - SD (Auktoritär)
2.("Ekonomisk frihet") C - FP - M - MP - KD - S - SD- VP (Ekonomiskt tvång)
3.(Ekologisk) MP - V - S - C - M - FP - KD- SD (Industriell)
4.(Jämställt) V - MP - S - FP - M - C - KD - SD (Patriarkalt)
5.(kulturellt relativ) V - MP - S - C - M - FP - KD - SD (kulturellt homogen)
6.(för mänskliga rättigheter) MP - V - S - M - FP - C - KD - SD (mot mänskliga rättigheter)
7.(proletär) V - S - MP - M - FP - KD - C - SD (antifacklig)
8.(human kriminalvård) V - MP - S - C - M - KD - FP - SD (repressiv kriminalvård)
9.(sekulärt) V - MP - S - C - M - FP - KD - SD (kristet)
10.(för invandring) MP - C - FP - S - V - M - KD - SD (mot invandring)
11.(EU vänligt) FP - M - FP - S - KD – MP - V - SD (EU kritiskt)
12.("generöst" bistånd) V - MP - S - KD - FP - C - M - SD (inget bistånd)
13.(litet försvar) MP - V - M - C - S - KD –FP- SD (starkt försvar)
14.(HBT-vänligt) V - MP - C - S - FP - M - KD - SD (HBT-fientligt)
I en värld av förändring låtsas de som att i just deras land kan tiden vridas tillbaka så att samhället på nytt kan bli den trygga och harmoniska familj det aldrig någonsin varit.
Varför lyckas de göra det med sådan framgång också i de nordiska länderna, i de samhällen som så länge trott sig vara närmast genetiskt goda? Kanske just därför, för att nationalismen här har varit så självklar att vi inte har sett den, för att det nu just därför är lättare än man kunde ana att inbilla växande befolkningsgrupper att allt som kan upplevas som hotfullt kommer utifrån.
svd
scorpius car
Kan inte låta bli att återkomma till SE-banken och min relativt nära vän Annica och jag tänker som så,
att om jag vore kund i den banken så skulle jag nog fundera på att byta bank. Och om jag inte alldeles
minns fel så var det väl några år sedan som staten gick in och hjälpte några banker, bland annat SE-
banken när det var kris i landet med stora problem för bankerna. Men som sagt var, tiden går fort och
snart har vi alla glömt bort både bankkrisen och Annicas lön.
Jag säger som jag brukar genom att citera Nalle Puh:
Det är skönt att veta att man har fjorton honungsburkar i skafferiet, eller om det nu var femton
alltaå, jag och [Jonathan] gick en promenadi skogen heh,, sedan körde ajg knien i magen när jag fredde närmade sig – jag körde en köttkniv i magen op killen, fredde fegade ur, [Jonathan] spran för sitt liv, vi löpte efter, sedan försvanahan
Haha, jag har nästan fått sparken för att jag skrev klitoris på CENSUR:s flingpaket. Sitter med ett end of the line letter i 12 månader och blivit avsatt som Service Manager hahaha! Helt sjukt.
Han får leva med sin bitterhet alldeles själv. Jag har ingen kommentar till någonting han säger.
Gudrun Abascal
65035684640479
EBITDA
Pawn Stars
heteronormativt och exkluderande för transpersoner
Vi har många händelser runt ikring oss.
Nyligt dog 17 människor för att pennan är vassare än svärdet, om än ett dåligt försvar!
Boco Haram har tagit med sig ett par tusen människor till livets slutstation ,
och SVT har ett litet filmprojekt för barn som heter
Snoppen och Snippan!
Det är det mest väsen om!
se citat
Vi hoppas också att filmen kan hjälpa vuxna att prata med barn om snippan och snoppen”, skriver hon i bloggen, där hon också svarar på kritik som framförts om att innehållet skulle vara heteronormativt och exkluderande för transpersoner.
”Vi vill självklart ta avstånd från transfobiska budskap. Men många flickor har snippor, och många pojkar har snoppar. Vi vill inte lägga värdering i
Förutom att vi har olika värderingar så ser vi olika på värdering av saker som människan har som grund!
Konstigt tycker Lasp Sug på denna va! heteronormativt och exkluderande för transpersoner