ctrl+V - leken
4 904 svar · 818 010 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 221 av 246
Frågan, av M.Cheraghi
Jahapp! Det kan inte vara så himla svårt eller hur? Leken går altså ut på att man ska ctrl-v'a ut det man har lagrat, i \[ citat \] taggen! Om man nu inte har något i ctrl-v så låter man helt enkelt innehållet i \[ citat \] taggen vara tomt. :) Man skall heller således inte fuska och hitta något roligt att klistra in. Man tar det man har helt enkelt. Ibland kanske det kommer något roligt, andra gå
Läs frågan i sin helhet →Så försök inte att blanda bort korten, om din ursprungsfrågor å andra sidan var dåligt formulerat kan du formulera om dom till ett korrekt sätt.
NTTX3-RV7VB-T7X7F-WQYYY-9Y92F
You did not select an option to vote for. Please press back to return to the poll and choose an option before voting.
PC & MAC samt Android och Iphone
Förra veckan fick jag tips om en ny tv-serie och givetvis kastade jag mig över...
\t$vchr
ID Circuit MinLap RaceType MaxTimeLimit SpeedUnit LengthUnit PictureFile Debug Language Presentation Voltage Cheating Scale WebSite WebDirectory Login Password StartupSequence BadStartPenalty SpeedFactor Tag racepane headerpane WWID NbSection TrackLayoutDate SystemType PitFlag WaitRefuel StartingPos AdSettings FuelWarning
1 My Circuit 5000 0 0 km/h feet 0 0 Default circuit 0.0 0 0 0 0.0 77E5B5ZNF5OLOVX8 0 1 600 20
Svaret på frågan är kuverterat och postat!
För att stoppa spam på forumet måste du svara på följande fråga:
Nu har jag läst ut en debutbok som jag hoppas att inga datafreakar, och andra som är intresserade av framtiden missar!
Boken heter "En rasande Eld" av Andreas Norman
Här kav följa EU storebrorsvanssinne och vad det kan föra med sig.
Så läs den, imorgon kan det vara dig det gäller, jag klarar mig alltid säger Lasp
5 medlemmar och 71 gäster
Ignorantia juris non excusat
Bath ,The Kennet & Avon Canal
På First Great Western till Bath