ctrl+V - leken
4 904 svar · 817 377 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 171 av 246
Frågan, av M.Cheraghi
Jahapp! Det kan inte vara så himla svårt eller hur? Leken går altså ut på att man ska ctrl-v'a ut det man har lagrat, i \[ citat \] taggen! Om man nu inte har något i ctrl-v så låter man helt enkelt innehållet i \[ citat \] taggen vara tomt. :) Man skall heller således inte fuska och hitta något roligt att klistra in. Man tar det man har helt enkelt. Ibland kanske det kommer något roligt, andra gå
Läs frågan i sin helhet →Moderatorer och Forumvärdar läser inte varje tråd på forumet
Resor
Den stora tågluffen sept 2010
Champagne med C & C maj 2010
Turkiet Utopia World april 2010
Dubrovnik 2009
Dordogne Caisa & Ole okt 2009
London C & C
Bil Balkan hem Italien
Alsace Maud Olle
London Sarah C&C
Cinque Terre april 2007
Fuerteventura
Mallorca
Azorerna
Champagne Vin g
Champagne Vin g
LöwenStein Vin g
Franken Vin g
Reingau Vin g
Alsace Vin g
Johans Vinresor
Montpellier
Thailand Singapore
London
Paris flyg
Bil Världsutställningen Sevilla
Skottland bil
New York, Las Vegas, New Orleans
Berlin
Prag
Lübeck
London
F1 Spa
Le Mans
Le Mans
F1 Nürburgring
Melbourne, Singapore
Taiwan, Hongkong
med tanke på att veolia kör malmö-sthlm för 360 spänn
Det är i alla fall första gången jag skrivit ett inlägg som permanent har redigerats av nån i staffen med anledning av "lätt överträdelse av regler jag inte riktigt noga satt mig in i" eller vad man kan kalla det. En tidigare varning återtogs så mitt ursprungliga inlägg kom tillbaka.
Visst är det lustigt hur det hela tiden ligger saker som herr b vill belysa i hans urklipp? Nästan som att använda den här tråden som en kanal för att visa sitt missnöje på ett maskerat sätt? Samma sak i Idag har jag-tråden.
Oj vilka konstiga texter jag klipper och klistrar med och vad väldigt meta den här meningen i synnerhet är.
klitschko
Who will be there for you
Comfort and care for you
Learn to be lonely
Learn to be your one companion
&freeMem
Ähum, var hamnade bilden?
Vesi helvettiin, jaloviina pöytään
HOFFMAESTRO - Bubbelin Style
Skank-a-tronic Punkadelica
Besöksspecifikationen
overrideMode:"Inherit"