OlleBoop Medlem sedan feb. 2000 1 861 inlägg Frågan 7 sep. 2004 22:27 #1 Skall du inte på Inofficiell wF-träff i Falun 24/9 2004 för den icke mesige! ?
Passa då på att skriva din ursäkt i denna tråd.
Jag kan ju börja:
-Bire, jag kan inte komma för jag skall fara till Lycksele för att dricka sprit och lyssna på hårdrock.
Jag kan inte för att vi hatar varandra! :e
Jupiter Medlem sedan jan. 2004 618 inlägg Jag kan inte komma får den 24/9 måste jag vila upp mig efter min första tre och en halv dags skolvecka. Troligen komemr jag vaar totalt slutkörd. ;)
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Jag vill inte. Är det ett giltigt skäl?
Mr. N. Medlem sedan sep. 2002 5 506 inlägg Jag är antagligen i Kungliga Hufvudstaden då, tyvärr. Jag kanske ska upp till Falun nästa vecka dock. ;)
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg Jag kan inte komma för jag har fullt upp med repetitionerna av revyn/showen jag är med och sätter upp.
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Jag är rädd för Bire... :x §e ;)
Jag kan inte komma för jag är för liten.. :e
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg Jag kan inte komma för jag ska kramas med mina barn. :)
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Jag kan inte komma, eftersom jag är rädd om mitt liv. Jag är rädd att Bire skulle försöka ta det ifrån mig, eftersom han är ond och tror att jag haft något att göra med ihjältagandet av hans fisk. :(
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Jag kan inte komma för du är en fridlyst säl. Jag kan inte slå ihjäl fridlysta djur inte ens om de äter sillar.
Jag kan inte för jag hittat en ny brud, så jag har inget att säga till om mera.
frankof Medlem sedan jan. 2001 6 874 inlägg Jag hittar inte till falun ;)
L Luxman Medlem sedan aug. 2000 3 742 inlägg Jag kan inte komma eftersom jag inte får komma utan Mia och hon vill inte. :p
Jag kan inte komma, för att jag kanske inte vill ;)
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg Jag vill inte komma för jag kan ju dricka sprit och lyssna på hårdrock i Malmö!
Jag kan inte komma eftersom jag aldrig har varit i Falun och aldrig kommer att vara det.