nkrantz skrev:
Tyckte det var lite konstigt när jag hörde bara ett tut i Oslo idag. Men, nu är allt mycket klarare: http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article130990.ece
// Niclas
Typiskt norrmän.
917 svar · 122 428 visningar · startad av Lasp · sida 18 av 46
Aha klockan är tre och det är måndag :P
Läs frågan i sin helhet →nkrantz skrev:
Tyckte det var lite konstigt när jag hörde bara ett tut i Oslo idag. Men, nu är allt mycket klarare: http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article130990.ece
// Niclas
Typiskt norrmän.
Ingen tuta här i sthlm city. Kan iofs bero på att jag spelat rock på hög volym större delen av dagen. :h
Borde inte sånt där komma automatiskt?
LoLo skrev:
Ingen tuta här i sthlm city. Kan iofs bero på att jag spelat rock på hög volym större delen av dagen. :h
Det skulle också kunna bero på att det finns färre norrmän i Stockholm än i Oslo §e
nkrantz skrev:
Det skulle också kunna bero på att det finns färre norrmän i Stockholm än i Oslo §e
Har dom så bra hörsel? :e
Det är inte dags ännu, och aldrig på en tisdag, alltid kl 1500 första måndagen i sista månaden i kvartalet. Så snart är det dags igen. 4/6
Lasp skrev:
Det är inte dags ännu, och aldrig på en tisdag, alltid kl 1500 första måndagen i sista månaden i kvartalet. Så snart är det dags igen. 4/6
Aha, oki, har nog spelat för mycket rock på stereon. :)
Web-Tor skrev:
Signalen som ljöd var dock "faran över".
Hur låter "faran över" jämfört med vanliga? :q
Faran över tror jag är en lång signal, medans fara är tre stycken... Finns någon länk här i tråden!
aha... är det kanske den de brukar avsluta med? en extra lång en
Web-Tor skrev:
Förstår du verkligen inte vad det står på sidan?
Nee, Inte så pass bra att jag kunde få ut något av det...
Visst kan man lista ut en del ord här och var, Men blir ganska obegripligt när man försöker få ihop hela meningar...
Tut i Solna, fast de började aningen tidigt.
Så var det dags Fredriksdal Helsingborg
Tut i luren! Stockholm city check. (y)
Check Uppsala
Tut i Arvidsjaur! (Första gången jag hör?! :e)
Göteborg, Arendal - Check
Bergshamra: Check
Växjö - Check