Esen skrev:
Mr. N. skrev:
Men vilket jävla bjäbbande, lägg av nu!
Håller med...
Den värste kålsuparen av dem alla uttalar sig... :OO
96 svar · 2 456 visningar · startad av obelix · sida 5 av 5
Kunde inte låta bli... :moose :L §jr Länk Utseendet säger allt om 08:or... §e :L
Läs frågan i sin helhet →Esen skrev:
Mr. N. skrev:
Håller med...
Mr. N. skrev:
Esen skrev:
Mr. N. skrev:
Håller med...
Undra vem som forstätter? Var det inte du som ville sluta? Men varför fortsätter du då?
Moderatorn får gärna stänga detta elände till tråd som numer verka vara ett ställe att kasta skit istället för att ha kul...
*Suck*
Btw...
Sandlådor har man utomhus, inte inne...
*Hämtar popcorn*
obelix skrev:
Moderatorn får gärna stänga detta elände till tråd som numer verka vara ett ställe att kasta skit istället för att ha kul...
*Suck*
Btw...
Sandlådor har man utomhus, inte inne...
Säger personen som startade det hela...
Esen, världen består inte endast av elaka människor som vill dig illa, men om du fortsätter i den här stilen så har du snart gjort dig ovän med åtminstonne alla på wF...
*Håller käft för allas trevnad*
oelbal skrev:
Esen, världen består inte endast av elaka människor som vill dig illa, men om du fortsätter i den här stilen så har du snart gjort dig ovän med åtminstonne alla på wF...
Jag anser ju inte att det bara e jag som håller på och måste ju svara på inläggen som skrivs om mig, och alla e ju inte av det snälla typen och då blir det ju absolut inte ett snällt tillbaka...
Och sen hoppas jag inte att jag har några ovänner i forumet.
obelix skrev:
Esen du kan alltid klicka här...
Måste nog säga att jag inte fattar vad du menar? Ett ställe där man raportetar till ForumLedningen?
Ifall du menar att man bör rapporteta mig så kan man nog ta ut många här dom bör rapporteras isåfall. Även dig skulle man kunna rapportera då, Det var ju faktist du som startade tråden...
Esen skrev:
Det var ju faktist du som startade tråden...
...och han gjorde det i all välmening och i humoristisk anda. Jag förstår inte riktigt ditt problem och vart du vill komma med alla hugg till höger och vänster.
Vill ni fortsätta off topic så hänvisar jag till PM och/eller e-post. Respektera det!
Dryden skrev:
Esen skrev:
Det var ju faktist du som startade tråden...
...och han gjorde det i all välmening och i humoristisk anda. Jag förstår inte riktigt ditt problem och vart du vill komma med alla hugg till höger och vänster.
Vill ni fortsätta off topic så hänvisar jag till PM och/eller e-post. Respektera det!
Det kan jag göra, För det e ju bara jag som kör Off Topic... x(
Esen skrev:
Jag skrev:
Dryden skrev:
Esen skrev:
Jag skrev:
En miss av mig, Men så klart jag ska respektera detta...
Esen, veckans fjortisobjekt.