Danny skrev:
Det snackas dataspel här. Klan är ungefär som ett "team"
Jo, precis. Glömde att nämna att det är CS jag pratade om...
206 svar · 10 750 visningar · startad av obelix · sida 9 av 11
Vem är det? Den jag har sprungit på mest utanför wF är nog Aleborg... Men stämmer det?
Läs frågan i sin helhet →Danny skrev:
Det snackas dataspel här. Klan är ungefär som ett "team"
Jo, precis. Glömde att nämna att det är CS jag pratade om...
blåjeans skrev:
Min bror har iaf varit med i Masjävlar.
Min kusin byggde upp baren i Jägarna. :)
Och så har jag suttit i Kee Marcellos knä, skjutsat Robert Wells i taxin, varit med på lokalnyheterna, träffat kungaparet (i alla fall stått nära dem :)), skjutsat Plus-Sverker till jobbet, träffat Black Sabbath i en skivaffär och fått autograferna, åkt samma plan som Elisabeth Hurley (USA - eng), spelat piano på radion, ja himmel vad jag är känd! :p
tror denna tråden börjar likna jag mötte lassie... :L
så jag kan väl passa på att skryta med att jag har krökat med Rob´n´Raz, Stonebridge och Dennis Pop samt Stockholms, då, hetaste Dj var scennamn jag inte kommer ihåg längre.
Min pappa är starkare än kungen. :OO
Jag har varit på löpsedel och omslag i Södermanlands Nyheter. En stor artikel var det också.
Det var det största som hänt mig hittils.
Jag har nyligen sålt bildelar till Robinsson-Lillen! (Vilken jävla merit va???) :e
Så, nu har man altså läst sju sidor här, och ändå får man inte reda på vem det är! vem är det?!
Vem bestämmer vem som är kändast, förresten? ;) Hur mäter man kändisskap?
fridan skrev:
Vem bestämmer vem som är kändast, förresten? ;) Hur mäter man kändisskap?
Spaltmeter?
Eller i mitt fall spaltkilometer. ;)
Kändisskap numera är det ju sämre bäst-före-datum på än mellanmjölk tack vare alla såpa-b-kändisar.
Mikael Persbrandt är kändis.
Jag var med i Äntligen Trädgård förut, de byggde ett utomhus-badkar i ett växthus.
Jag har varit med i Efterlyst.
Jasså? Var det du som rånade Pressbyrån i förra avsnittet? :e