Så typiskt OveRRidE att stå där med autografblocket och jaga autografer... :OO
Jag träffade OveRRidE i går!!
18 svar · 461 visningar · startad av Hjärtat
Jää! The Luscious Four var en klar höjdare, bättre än jag hade väntat mig. Det blir helt klart ett skivköp (?) snart.
Erik Juhlin är bara avundsjuk för att han inte har åldern inne och får följa med på KB. :p
*visslar lite*
Jag är ny här så jag förstår inte. Är det positivt eller negativt? Skulle ngn kunna upplysa mig :e
danii skrev:
Jag är ny här så jag förstår inte. Är det positivt eller negativt? Skulle ngn kunna upplysa mig :e
Hej & välkommen!
Det är negativt, till 100%, att överriddaren gått o sett det bandet, men positivt att bandet fått överriddaren som publik.
Svårt att säga mer än att det luktar banan i gränden!
Bire skrev:
danii skrev:
Hej & välkommen!
Det är negativt, till 100%, att överriddaren gått o sett det bandet, men positivt att bandet fått överriddaren som publik.Svårt att säga mer än att det luktar banan i gränden!
Jag menar mer om det är negativt/positivt att ha träffat OveRRidE ;)
danii skrev:
Jag menar mer om det är negativt/positivt att ha träffat OveRRidE ;)
Ah, ja du.. Det vet jag inte mer än det jag skrev ovanför det med bananen..
danii » Bire snackar bara en massa strunt, lyssna inte på honom.
På wF brukar vi ibland försöka träffa folk som man bor i närheten av, på sk. wF-träffar. Det brukar tjabbas ganska mycket om dem i t.ex. Caféet när de är på G, så håll ögonen öppna! ;)
Vidare, jag är absolut inte farlig att träffa. Faktum är att jag förändrar människors liv.
Jo, faktiskt!
mikul skrev:
OveRRidE skrev:
Faktum är att jag förändrar människors liv.
*Visslar ännu högre!* :e
*silvertejp*
OveRRidE skrev:
mikul skrev:
OveRRidE skrev:
Faktum är att jag förändrar människors liv.
*Visslar ännu högre!* :e
*silvertejp*
*Adjunthatt*
Use the brain, goddamnit!
Jag vill också träffa Hjärtat :(
Bire skrev:
Svårt att säga mer än att det luktar banan i gränden!
OveRRidE skrev:
... jag är absolut inte farlig att träffa. Faktum är att jag förändrar människors liv.
Jo, man börjar förstå innebörden av ett och annat. :e
OveRRide är en rätt snäll kille om man kommer under hans hårda knutteskal, och inte bryr sig om att han går naken på bio. Det brukar komma bort efter ett par öl, eller annat alkoholhaltigt.