Frågan 3 sep. 2004 05:38 #1 Dagen efter känsla till 100%.
Gick och la mig 5 alkoholpåverkad tillräckligt för att se planeter som inte existerar. vaknar nu 07.00. Med den troligtvis största dagen efter känsla jag någonsin haft. Halvdöv på vänstra öra (lock som inte vill försvinna) båda näsborrarna ur funktion. Lungorna ganska dammiga. Ögonen ha jag inte vågat kolla ännu.
Men men, nu bär det av till skolan :e
Vardags psykologi - 08.20 ;)
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg Hehe, kostar att ligga på topp, ha en bra dag §e
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Oooh, det är någon som fått besök av Dieselmannen minsann! :e
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Re: Dagen efter!
M.Cheraghi skrev:
Vardags psykologi - 08.20 ;)
Den lektionen, denna morgon. Way to go. :birp
och här kommer uttrycket "kung på natten, kung på da'n" helt tillrätta. Bra! :D
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Vaknar man efter bara 2h sömn & är bakfull har man inte druckit tillräckligt..
Bire skrev:
Vaknar man efter bara 2h sömn & är bakfull har man inte druckit tillräckligt..
Hur mycket för man betala för privatlektioner hos farbror Bire i hur man ska förtära alkohol? ;)
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg
M.Cheraghi skrev:
Bire skrev:
Hur mycket för man betala för privatlektioner hos farbror Bire i hur man ska förtära alkohol? ;)
Tja.. En flaska Lagavulin går ju på i runda slängar 770:-/l så det rör sig om ca 700:-/lektionen.
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg
Bire skrev:
M.Cheraghi skrev:
Bire skrev:
Tja.. En flaska Lagavulin går ju på i runda slängar 770:-/l så det rör sig om ca 700:-/lektionen.
HAHAHAHAHAHAHA!!!! Faan va rätt! :moose
Bire skrev:
M.Cheraghi skrev:
Bire skrev:
Whieee.. Då är det bara att börja spara pengar ;)
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg
M.Cheraghi skrev:
Bire skrev:
M.Cheraghi skrev:
Bire skrev:
Whieee.. Då är det bara att börja spara pengar ;)
är du snäll kanske han tar betalt i natura :bla
Det hela har utvecklat sig till 39,5 gradig feber, och näsborrarna är fortfarande out of order så att säga, örat har fixat sig iaf :e
Fyfan vad jag vill sova! Men jag har sovit på tok för mycket redan, har börjat få ont i ryggen av det.