Är datum satt till torsdag den 9/9?
Same place, same time, same beer and more or less same people!
Malmö, 5/9-10/9
93 svar · 1 745 visningar · startad av Rikard · sida 2 av 5
Frågan, av Rikard
Ölsving, någon?
Läs frågan i sin helhet →Rikard skrev:
Bishops Arms?
Bishops Arms låter alldeles utmärkt, jag skall bara klara av en middag tillsammans med arbetskamraterna först sen kan jag ansluta.
Skall jag locka med mig några icke "nerdar" så vi får lite annan könsfördelning i sällskapet. ;)
9/9 it is - 19:00 ± 1 timme.
Iiih, vad talar du om Luxman. Venusianer!? Är du dum på riktigt!? :o
Rikard skrev:
Iiih, vad talar du om Luxman. Venusianer!? Är du dum på riktigt!? :o
Noterar i den lilla svarta att Rikard ej vill att jag medtager några brudar från middagssällskapet utan att bevistandet på Bishops skall vara en intern wF-affär.
Skyll bara inte på mig sen ifall någon frågar "Var är brudarna". §jr
Beträffande kommentaren:
Är du dum på riktigt!?
funderar jag fortfarande på huruvida intresse för kvinnlig fägring vid ölsvingning är att betrakta som dumheter eller t.o.m. gränsande till hjärnsläpp...jag ber att få återkomma med kommentar.
Noterar även plats och tid i den lilla svarta.
Enligt undertecknad är mångfald inom könen något som bör prioriteras. ;)
Jag vill vara ensam kärring!
Rikard skrev:
Jag vill vara ensam kärring!
Ja, men kärringar var det inte tal att ta dit några, enligt vad jag förstod, så det blir du nog ändå. §e
Puh, då får ni ta dit precis vem ni vill så länge personerna uppfyller de kriterier jag inte avser att yppa.
Jag kommer inte, alls.
Bire skrev:
Jag kommer inte, alls.
Mes! :bla
Noterar att jag bor på Hotel Kramer vilket gör promenaden till Bishops ungefär 207 steg lång, det bör jag klara i båda riktningarna. :P
Vad fan gör du där? Det är ju fel hotell! ;)
Flytta till Savoy, grannhotellet där jag kommer att bo. Det minskar stegantalet med 159 steg.
Luxman skrev:
Bire skrev:
Jag kommer inte, alls.
Mes! :bla
Noterar att jag bor på Hotel Kramer vilket gör promenaden till Bishops ungefär 207 steg lång, det bör jag klara i båda riktningarna. :P
Du vet att det är kullersten va? ;)
En liten fråga i sammanhanget, hade folket tänkt äta en bit där, eller gör ni det innan?
pimme skrev:
En liten fråga i sammanhanget, hade folket tänkt äta en bit där, eller gör ni det innan?
Tro att svaret bli "ja" på båda frågorna :)
same pricidier
pimme skrev:
För egen del citerar jag mig själv :p
Luxman skrev:
Rikard skrev:
Bishops Arms?
Bishops Arms låter alldeles utmärkt, jag skall bara klara av en middag tillsammans med arbetskamraterna först sen kan jag ansluta.
Kramer var ju inte alls grannhotellet jag tänkte på. Fast det är ju ändå grannhotellet.
Behöver jag nämna att det är gott om hotell i närheten av Bishop?
Som det ser ut nu kommer jag inte ensam! ;) :)
En överraskning med ca fyratusensexhundra inlägg på wF!:OO
Det var väl bra mat senast så vid 18 tiden blir väl bra innan Luxman kommer med brudarna. :birp :birp :birp
Rikard skrev:
Kramer var ju inte alls grannhotellet jag tänkte på. Fast det är ju ändå grannhotellet.
Behöver jag nämna att det är gott om hotell i närheten av Bishop?
Ja det behöver du!