*räcker upp handen*
Ölsving, någon?
93 svar · 1 745 visningar · startad av Rikard
Ölsving, någon?
*räcker upp handen*
Intresse finns, dock måste login lösas.
Blir det ett Guinnesställe igen?
Lämna inte ut mitt lösenord på wF! x( x( x(
Klart man offrar sig :birp
Borde kunna samordnas. Handen och bägaren menar jag.
Den 5:e befinner sig vänstertecknad i Ronneby, men övriga dagar skulle det inte vara några som helst problem om några öl slank ner. :)
pimme skrev:
Den 5:e befinner sig vänstertecknad i Ronneby, men övriga dagar skulle det inte vara några som helst problem om några öl slank ner. :)
Skall vi ta det den 5:då? §jr §jr :p :moose :L ;)
pimme skrev:
Jag kom på att jag befinner mig i Växjö den dagen och inte landar i Malmö förrän senare men alla andra dagar kan jag med alternativt att man dundrar in lite senare.
Re: Malmö, 5/9-10/9
Rikard skrev:
Malmö, 5/9-10/9
Ölsving, någon?
Förresten, blir det inte jobbigt att svinga öl konstant i sex dagar? Får man vila emellanåt?
Re: Re: Malmö, 5/9-10/9
Brantis skrev:
Rikard skrev:
Malmö, 5/9-10/9
Ölsving, någon?Förresten, blir det inte jobbigt att svinga öl konstant i sex dagar? Får man vila emellanåt?
Nej, att svinga öl blir aldrig jobbigt.
Hjärtat skrev:
synd du inte kommer typ den 2/9 i stället!
Men varför inte, om du törs?
Nu när jag bor i Malmö kan vi ju kanske förbrödra oss med lite humle, malt, jäst och vatten i bägare, goldy?
Men dock, vad gör ni på Rimini? Jag trodde du spelade rock? :o På Rimini hookar man ju popflickor med Broder Daniel-tshirt på sig.
Mc Fetto skrev:
pimme skrev:
Jag kom på att jag befinner mig i Växjö den dagen och inte landar i Malmö förrän senare men alla andra dagar kan jag med alternativt att man dundrar in lite senare.
Jag menade givetvis måndagen den 6:e, knäppt av mig!
Men dock, vad gör ni på Rimini? Jag trodde du spelade rock? På Rimini hookar man ju popflickor med Broder Daniel-tshirt på sig.
Vad töserna har för tröjor på sig har aldrig jag brytt mig om, bättre att sätta focus på innehållet! Vi lirar rock tillsammans med Monkeystrikes på torsadg den 2/9 , inte pop!!
Det ryktas att mannen med namnet till vänster om denna text dyker upp (vilket datum det nu blir) om csn har kommit :)
Eftersom du aldrig är hemma i Norrköping när jag är på väg dit så får jag väl passa på i Malmö istället.
Tala nu om var du/ni kommer att sitta och inmundiga ädla drycker på torsdag kväll,
så jag kan få lite trevligt sällskap när jag nu blivit tvingad att befinna mig i Malmö. :bire
Bishops Arms?