webForumDet fria alternativet

Besök, Rikard?

Småprat

14 svar · 602 visningar · startad av Web-Tor

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg
Frågan#1

Jag vet att du har en hel del kontakter med det tyska folket.
Är detta någon av dina bekanta?

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Rikard själv var faktiskt relativt orakad vid vår senaste rendez-vous, men att han skulle misstas för tysk verkar mindre troligt.
Tyska konsulter har ju normalt för vana att skäggmässigt knalla omkring endast iförda tyrolerhatt, så det är ju i alla fall inte helt omöjligt att Web-Tor har sugit på smöret!

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

rofl :e

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Verdamt!

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Vem var det som lämnade det där tipset? Ordförande för De Blindas Riksförbund?

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

Fy fasen vad underbart!
Sveriges största zoo: Halland, där får djuren gå fritt! :L

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

OveRRidE skrev:

:e Det roliga är att det står att "polisen fick flera samtal...". Kanske hade De Blindas Riksförbund någon slags träff på E6:an? :i

Jag tror att Rikard sitter inne med mer information än vad han vill få oss att tro...

Web-Tor skrev:

OveRRidE skrev:

:e Det roliga är att det står att "polisen fick flera samtal...". Kanske hade De Blindas Riksförbund någon slags träff på E6:an? :i

Jo, exakt. Men seriöst.. det måste antingen ha varit tysklands hårigaste tysk eller bilförare med universums sämsta syn.

Sen kan man ju börja undra hur ofta gorillor har ryggsäck, för det stod det ju att han hade. I vilket fall som helst, han borde ju haft typ kläder på sig, vilket inte heller är så vanligt förekommande på våra trädälskande lägre primatvänner.

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

OveRRidE skrev:

Sen kan man ju börja undra hur ofta gorillor har ryggsäck, för det stod det ju att han hade.

Jag tror faktiskt att ryggsäcken var en bidragande orsak till dessa vittnesmål. Har man en ryggsäck, kan man nog te sig något kutande, ungefär som en gorilla. Åtminstone om vittnet befinner sig på mycket stort avstånd.

UlfT skrev:

OveRRidE skrev:

Sen kan man ju börja undra hur ofta gorillor har ryggsäck, för det stod det ju att han hade.

Jag tror faktiskt att ryggsäcken var en bidragande orsak till dessa vittnesmål. Har man en ryggsäck, kan man nog te sig något kutande, ungefär som en gorilla. Åtminstone om vittnet befinner sig på mycket stort avstånd.

Jo, men inte fan ringer man inte ett larm om en gorilla såfort man ser nåt med kutig rygg. Och är man på nära håll så har jag svårt att se hur man förväxlar ryggsäcken med en gorillapuckel. Men å andra sidan, det kanske var en hårig, brun stor ryggsäck. :i

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Web-Tor skrev:

Jag tror att Rikard sitter inne med mer information än vad han vill få oss att tro...

Klart jag gör.

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

hehe.. :e

Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

Frågan är dock hur gorillorna känner sig, som jämförs med en tysk turist?
Undrar vem som känner sig mest kränkt, gorillorna eller den tyska turisten? :P :P

Medlem sedan sep. 20011 086 inlägg

Gorillan var kanske i själva verket en björn?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,525767,00.html
;)

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

pimme skrev:

Gorillan var kanske i själva verket en björn?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,525767,00.html
;)

Snacka om att den här killen är glädjedödare :bla

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)