Tack för ännu en tråd av gåldy vi helst skulle vilja slippa..
Eller hur!?
24 svar · 970 visningar · startad av Hjärtat
hahaha
Kunde inte låta bli att skratta, för det där är verkligen sjuka påhitt :e
Sen är det väl inte är så begåvat att publicera det i en tonårstidning för flickor.
Bire ---> :f
kobranturre skrev:
*dockar er*
Helt sjukt. Vem fan gör en kissbomb?
"Kissa och håll igen förhuden. Då bildas en kissballong. Man håller i snoppen och släpper sedan ut kisset på en kamrat."
;)
Shit pommefritt! :L
Att olla händer väl iofs att man gör, men inte tjejers grejer (det är ungefär lika respektabelt som att sniffa på trosorna i tvättkorgen).
Relaterad länk: https://www.ollning.com
Jag brukar olla OveRRidE's tangentbord! :OO
Erik Juhlin skrev:
Jag brukar olla OveRRidE's tangentbord! :OO
Som om jag inte visste det redan. Det finns en anledning till varför jag penslar tangenterna med salpetersyra innan jag går på dagarna.
Erik gillar smärta, by the way.
Olleboterminalen ['ållebo-]
Så rätt! Verkar annars som att de killarna har snott bilder och text från NE eller encarta.
spango skrev:
Att olla händer väl iofs att man gör, men inte tjejers grejer (det är ungefär lika respektabelt som att sniffa på trosorna i tvättkorgen).
Att olla någons saker är ju äckligt för offret. Att sniffa i nåns smutsiga trosor är ju bara äckligt för en själv. varför skulle det sistnämnda vara särskilt orespektabelt?
nitro2k01 skrev:
spango skrev:
Att olla någons saker är ju äckligt för offret. Att sniffa i nåns smutsiga trosor är ju bara äckligt för en själv. varför skulle det sistnämnda vara särskilt orespektabelt?
Eller kinky, på gränsen till perverst & även totalt hjärndött?
Tack för ännu en tråd av gåldy vi helst skulle vilja slippa..
Eller kinky, på gränsen till perverst & även totalt hjärndött?
Och vad gör du Bire? Du slipper inte iaf.... :OO
hehe vilken sjuk artikel
nitro2k01 skrev:
Därför att man då utsätter sig själv för en osmaklig handling. Såklart.
hehe.. :e
Re: Eller hur!?
Hjärtat skrev:
Tycker frågeställningen verkar både seriös och tänkvärd, då problemet med ungdomskulturens baksidor är större och aktuellare än någonsin.
Synd att tråden skapades i Cafét och inte i forumet för "Övriga frågor", där tråden kanske fått ett seriösare mottagande.
Nu var jag tråkig igen, men det bjuder jag på. ;)
På Fråga Olle så tipsade de om "kissbomben" för att hålla sig ren där nere om man är ute i vildmarken.