Är det ingen som tröttnat på såna här snart? :OO
The Hand - Eye Coordination Test
13 svar · 419 visningar · startad av Hjärtat
Du glömde skriva att man skall ha på ljudet på datorn och helst på full volym. :OO
Gå och klipp dig och skaffa dig ett jobb.
Vilka surgubbar ni var då..... :p
Hade det varit humor(som det var dom första tusen gångerna ;) ) så hade ingen orkat "sura", gamla nätskämt blir tråkiga för gamla nät-räver ;)
frankof skrev:
Hade det varit humor(som det var dom första tusen gångerna ;) )
Det är inte humor. det har aldrig varit humor och det kommer aldrig att bli humor. Det är inte ens i samma galax som ordet humor. Det är så långt bort att du bara ser ordet humor som en liten liten liten prick i horisonten.
Dryden skrev:
Det är inte humor. det har aldrig varit humor och det kommer aldrig att bli humor. Det är inte ens i samma galax som ordet humor. Det är så långt bort att du bara ser ordet humor som en liten liten liten prick i horisonten.
Det är humor att skrämma någon ;)
frankof skrev:
Nej, i själva verket är det ett förbannat tilltag mot oss som lyssnar på musik via datorn, exempelvis sent på kvällarna eller i hörlurar. Det är inte kul att få ett förbannat skrik som väcker de som eventuellt ligger och sover, alternativt paja min hörsel om jag har lurar på mig.
frankof skrev:
Dryden skrev:
Man kan skrämmas på olika sätt.
Bra och dåliga sätt.
Om man tar personer som mig, som har Tinnitus, så kan det vara en katastrof med ett plötsligt högt ljud av något slag.
Vi är redan hörselskadade för livet, och sådana sidor kan förvärra skadan, och tro mig, det är tillräckligt jävligt redan... :x
obelix skrev:
Vi är redan hörselskadade för livet, och sådana sidor kan förvärra skadan, och tro mig, det är tillräckligt jävligt redan... :x
Hä? ;)
(ja, det är delvis ett skämt)
frankof skrev:
obelix skrev:
Hä? ;)
(ja, det är delvis ett skämt)
:bla
Det roligaste är ju att folk aldrig lär sig att låta bli flashgrejer som kräver att man koncentrerar sig noga på nånting, ljud eller bild. ;)
Mr. N. skrev:
Det roligaste är ju att folk aldrig lär sig att låta bli flashgrejer som kräver att man koncentrerar sig noga på nånting, ljud eller bild. ;)
På senare tid är länkarna så uppenbart dåligt kamouflerade att jag stänger av ljudet om jag har misstankar. Just i det här fallet stängde jag såklart ner ljudet och kollade igenom den - bara för att få spy galla på skiten. ;)