stoffe-2k skrev:
tycker jag alltid har 100invites kvar även om jag skickar ut invites då o då ..
Samma här, verkar fyllas på lite då och då precis som utrymmet :)
153 svar · 6 879 visningar · startad av petla81406 · sida 8 av 8
då var mina slut men scrolla ner.
Läs frågan i sin helhet →stoffe-2k skrev:
tycker jag alltid har 100invites kvar även om jag skickar ut invites då o då ..
Samma här, verkar fyllas på lite då och då precis som utrymmet :)
M@gnus skrev:
Hur funkar det med inviterna egentligen? Jag använder inte min gmail så där överdrivet mycket och har bjudit in 3 stycken andra och har nu 17 inviter kvar. Ökar dessa i takt med användning, som trogen kund typ eller hur fungerara det?
När Gmail var ganska nytt (åtminstonde) spelade det roll var i världen man anslöt från. Amerikaner fick många (minns inte om det var 50 eller 100), européer 10 st. När jag väl började använda mitt Gmail konto efter ett halvår eller så, blev antalet inviter raskt fler och nu har jag en 100 st sådär.
aasah skrev:
När Gmail var ganska nytt (åtminstonde) spelade det roll var i världen man anslöt från. Amerikaner fick många (minns inte om det var 50 eller 100), européer 10 st. När jag väl började använda mitt Gmail konto efter ett halvår eller så, blev antalet inviter raskt fler och nu har jag en 100 st sådär.
Oki, då torde det bero på att jag så sällan använder Gmailen då. :r
Jag använder Gmail så mycket man bara kan använda ett mailkonto känns det som, jag fick 100 invites från början och har sammanlagt skickat ut 7 stycken. Har 93 st kvar, varför fylls inte mina på? :(
Jag har även jag lite gmail att dela ut om någon vill ha..
Okkido skrev:
Jag använder Gmail så mycket man bara kan använda ett mailkonto känns det som, jag fick 100 invites från början och har sammanlagt skickat ut 7 stycken. Har 93 st kvar, varför fylls inte mina på? :(
Samma här, fick visserligen bara runt 20 stycken från början. Har 5 stycken kvar, ingen påfyllning här heller...
Compusa skrev:
Samma här, fick visserligen bara runt 20 stycken från början. Har 5 stycken kvar, ingen påfyllning här heller...
Har använt Gmailen dagligen ett längre tag och delat ut 7 invites men har fortfarande inte fått några nya. Vad händer då man gjort av med sina 20? Kommer det att fyllas på eller är det slut på det roliga då :q
Någon som vet hur många konton det finns på Gmail?
Litet tillägg i tråden bara.
Jag har 12 invites till övers ifall nån är intresserad.
Red: har nu 49 invites så det är bara att pm:a ifall ni är intresserade!
I dag såg jag att jag helt plötsligt hade 50 invites. :bire
Hehe, jag har också 50 invites om någon vill ha! :D
What? Har inte alla Gmail redan? =P
Har också några stycken, 100 tror jag, om någon behöver ...
Men vill man ha ett Gmail-konto är Bytetest.com nästan det enklaste.
VictorY skrev:
What? Har inte alla Gmail redan? =P
Har också några stycken, 100 tror jag, om någon behöver ...
Men vill man ha ett Gmail-konto är Bytetest.com nästan det enklaste.
trodde de förbjöd tjänster som den.. :q