webForumDet fria alternativet

Hjärnceller [Fred.. Tisdagstråd]

Småprat

15 svar · 469 visningar · startad av Bire

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Frågan#1

Känner spontant att jag har överskott på hjärnceller, måste dricka lite brännvin & lyssna på hårdrock i kväll känner jag!

Fler med mig i kampen mot hjärncellsöversvämningen?

Helgerån & bop!!!

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Ja, iom att jag har en liten spelning ikväll så kommer det att bli några vätskefyllda behållare... jag brukar ju få en behållare för varje nytt ackord jag hittar på, så det blir ju fler och fler efterhand kvällen lider... ;)

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

Det är ju hårdrocks kväll på Agassis imorgon men vad skall jag göra idag?

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Re: Hjärnceller [Fred.. Tisdagstråd]

Bire skrev:

Känner spontant att jag har överskott på hjärnceller, måste dricka lite brännvin & lyssna på hårdrock i kväll känner jag!

Jag har tyvärr inget överskott, men däremot tänkte jag gallra ut lite gamla och skadade hjärnceller med syfte att få en elit av hjärnceller kvar!

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Här har det gallrats hjärnceller sen nästan två veckor tillbaka! Först kickoff med jobbet, sen kräftskiva, sen tio dagars Inspark - tur att sista dagen var i onsdags... :OO

Men det är ju förstås helg igen...

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Mina hjärnceller är tyvärr upptagna ikväll - båda två. :P

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Jag behöver istället hjärnceller för att komma på hur jag ska bli av med mitt överskott av hjärnceller som gärna befolkar min hjärna och gör att jag tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa. Huruvida dessa extra hjärnceller tar överskottshjärncellernas plats som öveskottshjärnceller återstår att se, men just nu är den frågan inte aktuell eftersom att jag fortfarande inte har det tillskott av hjärnceller som behövs för att räkna ut vad jag ska göra med de hjärnceller som jag för tillfället och förmodligen även i framtiden inte använder/kommer att använda. Typ.

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

Du får köpa mina hjärnceller för 4,90 kr/hg.. :D

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

altack skrev:

Jag behöver istället hjärnceller för att komma på hur jag ska bli av med mitt överskott av hjärnceller som gärna befolkar min hjärna och gör att jag tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa.

Icke. Du lider av samma problem som jag. Det finns uppenbarligen alldeles för många hjärnceller i din skalle vilket slutar med en polsk riksdag - du tänker för mycket. Bantar du ner din organisation av hjärnceller så finns det inte lika många som kan tänka olika tankar. Så, gallra lite du med.
Antingen kör du på Bires och min metod eller så tar du helt sonika en slägga och bankar lite vett i dig själv!

Vad Rikard försöker säga, men ännu inte vågar, är:

"Mindre hjärnceller = Mindre snack & mer action, alltså slå först & fråga sen!"

DRICK BRÄNNVIN!

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Eftersom att jag är minderårig så får jag köra släggmetoden...

*bang*

...jag känner mig exakt likadan. Kan det betyda att jag har varit korkad hela tiden utan att veta om det? :o

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Altacks profil skrev:

Födelsedag 9 Mar 1991

Bires tips skrev:

DRICK BRÄNNVIN!

Låter som en bra idé. :birp

altack skrev:

...jag känner mig exakt likadan. Kan det betyda att jag har varit korkad hela tiden utan att veta om det? :o

Mycket möjligt, men jag har inte känt dig speciellt länge så i mina ögon har du alltid vart korkad! :e

Medlem sedan juli 2004276 inlägg

Web-Tor skrev:

Mina hjärnceller är tyvärr upptagna ikväll - båda två. :P

Om jag hade haft så många skulle jag ha chansat på en öl... ;)

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Jag får tyvärr ta och lämna VO denna helg. Får istället ta hand om de som brännt för många hjärnceller ikväll. Men det är rätt komiskt det med!

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

och jag sitter som vanligt på jobbet på fredagskvällen, får hoppas på rägn när jag skall hem så en whisky är berättigad, känner att cellerna behöver tunnas ut lite :e

268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)