Ja, iom att jag har en liten spelning ikväll så kommer det att bli några vätskefyllda behållare... jag brukar ju få en behållare för varje nytt ackord jag hittar på, så det blir ju fler och fler efterhand kvällen lider... ;)
Här har det gallrats hjärnceller sen nästan två veckor tillbaka! Först kickoff med jobbet, sen kräftskiva, sen tio dagars Inspark - tur att sista dagen var i onsdags... :OO
Jag behöver istället hjärnceller för att komma på hur jag ska bli av med mitt överskott av hjärnceller som gärna befolkar min hjärna och gör att jag tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa. Huruvida dessa extra hjärnceller tar överskottshjärncellernas plats som öveskottshjärnceller återstår att se, men just nu är den frågan inte aktuell eftersom att jag fortfarande inte har det tillskott av hjärnceller som behövs för att räkna ut vad jag ska göra med de hjärnceller som jag för tillfället och förmodligen även i framtiden inte använder/kommer att använda. Typ.
Jag behöver istället hjärnceller för att komma på hur jag ska bli av med mitt överskott av hjärnceller som gärna befolkar min hjärna och gör att jag tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa.
Icke. Du lider av samma problem som jag. Det finns uppenbarligen alldeles för många hjärnceller i din skalle vilket slutar med en polsk riksdag - du tänker för mycket. Bantar du ner din organisation av hjärnceller så finns det inte lika många som kan tänka olika tankar. Så, gallra lite du med.
Antingen kör du på Bires och min metod eller så tar du helt sonika en slägga och bankar lite vett i dig själv!
och jag sitter som vanligt på jobbet på fredagskvällen, får hoppas på rägn när jag skall hem så en whisky är berättigad, känner att cellerna behöver tunnas ut lite :e
268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2