webForumDet fria alternativet

Expressens Bildspecial...

Småprat

4 svar · 383 visningar · startad av solbulle

Medlem sedan mars 20015 287 inlägg
Frågan#1

Nu tjafsas det en massa i trådar angående flickors och pojkars beteende, så jag flikar in med en Expressentråd (som omväxling till alla Aftonbladstrådar.)
Med liknande nivå som en del av trådarna här. ;)

Expressen skrev:

BILDSPECIAL

SKANDALSOMMAR
Här är de tio största kändischockerna - Silvstedts strandsex och andra värstingar.

https://www.expressen.se
Där tror man onekligen att man ska få se lite "smaskiga" bilder, men ack vad man bedrog sig.
Hur beter man sig egentligen för att kalla något dylikt för "Bildspecial"?

Imho är det samma sak som om en bilsportstidning/internetsida har ett bildreportage om nästa års modell och sen bara visar gamla modeller.
Kalla det för bildspecial...

Till saken hör onekligen att det skulle alltså inte vara just tjejer eller skandaler det handlar om. Det är rubriksättningen jag triggar på.

Fast nu märker ni ju vad jag väljer att klicka på... ;)
Observera även den ironi som även finns i denna tråd.

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

Tja, dom visar bilder på dom det handlar om, sedan att du inte får se lite tuttar och spyor får du nog leva med, tror det finns såna bilder på andra siter om du vill se sånt... :moose §jr

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Åja, har du öppnat Aftonbladets nya fredagsbilaga Klick än..? Snacka om skvallerblaska!

Bläddrade igenom första "utgåvan" när jag satt och käkade hamburgare och blev fan generad över vad jag hade på bordet...
Uteslutande paparazzibilder på diverse kändisar och "kändisar", spaltmeter med skvaller, spekulationer och vilda gissningar och nånstans längst bak var det några samvetssidor med lite skiv- och biorecensioner...

Värsta smörja jag läst på år och dag! Aftonbladet har tagit det sista steget i sin ambition att vara en kärringskvallertidning med daglig utgivning. :bla :bla :bla

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Sån skit! De hade ju inte en enda bild på de grejerna de pratade om, bortsett från vädret. Vad är det för mening med att ha en bildspecial på ämnet snusk och omoral om man inte har några snaskiga bilder? Jag blir både arg och ledsen!

Expressen skrev:

Bilderna från Fotbolls-EM där David Beckham kliade sig på pungen skakade det engelska landslaget.

Faktum: Finns den så kliar den. Det kan väl knappast komma som nån nyhet?

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Nu har nyheten uppmärksammats av en annan tabloid.

311 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
177 ms — ändringar (db)