Får jag komma hem till dig och testa? ;)
Jippie!
39 svar · 1 026 visningar · startad av Mika3l
Tur man inte är granne med dig ;)
det ska vara i rostfritt med dubbla pukor som Manowar :)
Dryden: Självklart! ;)
G8: Har diskuterat med några av dom! :e
Danny: Här är det 5 pukor och två baskaggar som gäller! ;) Om det är rostfritt vet jag inte. :p
Mika3l: du är hobbytrummare alltså? Inga seriösa lektioner utan enbart hemma på kammaren tillsammans med bästa musiken?
Jag är hobbytrummare. Eller ja, en hyfsat seriös sådan. ;) Har lärt mig rubbet när jag har spelat i skolan och på fritidsgården. Har kompisar som spelar bl.a elgitarr också (gör jag väl lite själv också för den delen, när jag väl har en i närheten) så vi brukar spela tillsammans. :)
Mika3l skrev:
Jag är hobbytrummare. Eller ja, en hyfsat seriös sådan. ;) Har lärt mig rubbet när jag har spelat i skolan och på fritidsgården. Har kompisar som spelar bl.a elgitarr också (gör jag väl lite själv också för den delen, när jag väl har en i närheten) så vi brukar spela tillsammans. :)
Det låter ungefär som när jag gick på högstadiet. :)
Jag gick ju ur 9:an nu så... ;)
Mika3l skrev:
du kan bombomtjoff med andra ord? ;)
Men TAMA är vad jag hört ett ganska schysst märke så :P Sen när du blir tjänndiss kan du skaffa 12 hängpukor som terry bossio och stämma dem så du kan spela lite melodier också ;) :birp
Nu kan du och bassebhu starta ett band :bire
Rodan skrev:
mm, och du kan få övernatta 7 veckor i pissregn för att få tag på en biljett till nån av våra spelningar. Ty våra mästerligheter kommer inte att krängas ut på nåt sketet ticnet :P
bassebhu skrev:
Rodan skrev:
mm, och du kan få övernatta 7 veckor i pissregn för att få tag på en biljett till nån av våra spelningar. Ty våra mästerligheter kommer inte att krängas ut på nåt sketet ticnet :P
Och scenkläderna verkar redan vara klara ;)
Neglar lite till vänster och ser bassebhu bild...
Precis, en röd peruk till Mika3l som Animal i Mupparna och det är bara att köra! :e
. :e
Om posten inte är allt för dryga får jag trummorna på fredag! :D
Du får väl komma hit basse så får du väl köra med min keyboard. ;)
Mika3l: Du vet vad du har lovat mig. Du glömmer väl inte... ;)
Det är bara att du kommer! ;)
berätta berätta :)
Berätta om vad? Keyborden? :q
Jävlar va härliga dom är! Hämtade dom förut idag! :D Har nån filmsnutt när jag spelar men jag har icke någonstans att ha den! :p