snygg rosa badring i bakgrunden... din? §e
Så här trevligt har vi det på altanen hemma hos mig. Det finns fortfarande lite cider kvar om någon är sugen. :bire
25 svar · 681 visningar · startad av hypatia
Så här trevligt har vi det på altanen hemma hos mig. Det finns fortfarande lite cider kvar om någon är sugen. :bire
Hur skönt som helst med lite avkoppling på Sveriges i särklass bästa altan med det bästa (hypatia :bire ) och spralligaste (hypatias 8-åring Sofia :D ) sällskapet på länge. Underbart en sommarkväll. Riktigt superbt, helt enkelt! :D
hypatia > adoptivbarn :q ;)
magnusfeldth skrev:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=47149&perpage=25&highlight=badpojke&pagenumber=1
Eller hur... :OO §e
frankof skrev:
Ja, en mer eller mindre i det här huset märks väl inte... ;)
Nä, bara ett mycket trevligt besök från S1 i Enköping. :D
Phorpher skrev:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=47149&perpage=25&highlight=badpojke&pagenumber=1
Eller hur... :OO §e
Nänä, den var det blommor på :birp
hypatia skrev:
frankof skrev:
Ja, en mer eller mindre i det här huset märks väl inte... ;)
Nä, bara ett mycket trevligt besök från S1 i Enköping. :D
Jaja, han ser ju något så när tam ut §jr
Mitt i betongen... :o
Du är bara avundsjuk oelbal... :e
Jääääävlar va stor balkongish :o
Selle skrev:
Jääääävlar va stor balkongish :o
Nu var det ju faktist en altanen...
Blir ju lite skillnad eftersom en altanen står på marken och en balkong hänger i luften :)
Hmmm... den här altanen är på garagetaket, inte på marken. Eller är det kanske inte en altan då? *förvirrad* :q
Då blir det en parkeringsplats med utsikt :bla
hypatia skrev:
Hmmm... den här altanen är på garagetaket, inte på marken. Eller är det kanske inte en altan då? *förvirrad* :q
Okey, Men det räknas väl också som en Altan, Men en balkon hänger i lyften och har inget stöd under ifrån...
En altan hänger inte löst och "står" på något, Som te.x ett garage tak, betongplatta, marken, pålar osv...
Esen: kollat upp i ordboken eller nåt? ;) :p
Hur som helst så är det den grymmaste altanen i min värld. Helt klart no #1, och ohotad. :D
Dock sitter vi inte längre där, husets innandöme är även det kungligt. hypatias vardagsrumssoffa är inte så pjåkig den heller.. ;)
För att inte tala om sällskapet..! :f
Haru permis eller? :o
Kvällsledigt. :D
Jag kan vara här till ~ 06.55, sen måste hypatia tok-skjutsa mig till regementet för jag ska vara där senast 07 imorrn. :)
tssss... ungdomarna blir så trötta nuförtiden. ;)
Martin ligger säkert och sover gott på luckan nu.