Jänkare. Bland norrmän. Värsta sortens kombination har jag hört. :e
Man slutar aldrig att förvånas, men ibland undrar man ju...
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,63785459_852__,00.html
14 svar · 511 visningar · startad av hexagon
Man slutar aldrig att förvånas, men ibland undrar man ju...
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,63785459_852__,00.html
Jänkare. Bland norrmän. Värsta sortens kombination har jag hört. :e
På något sätt blir jag inte förvånad när något sånt här kommer från en amerikanare.
cyprys skrev:
På något sätt blir jag inte förvånad när något sånt här kommer från en amerikanare.
Jasså, äger de sin sol nu?
Alla stjärnor är solar om jag har förstått det hela rätt.
Peeer skrev:
En jävla massa.. Bara en inom "räckhåll" dock.
Lasp skrev:
ohh, nu blir det förvirrat på andra sidan Atlanten :)
Det måste ju vara ett skämt, för sådär dumma kan ju inte ens amerikanare vara. Det kan väl inte finnas en människa i västvärlden som tror att det finns två (riktiga) solar i vårt solsystem?
ujujuj... :L :L Vilka kvalitetspuckon.. :L
asg :L :e
OveRRidE skrev:
Det måste ju vara ett skämt, för sådär dumma kan ju inte ens amerikanare vara. Det kan väl inte finnas en människa i västvärlden som tror att det finns två (riktiga) solar i vårt solsystem?
Tycker du överskattar dina motmänniskor. Med tanke på att det finns folk som tror på amsagor som skapelsemyten, syndafloden, flygande tefat eller att kondomer skulle sprida AIDS tycker jag två solar låter rätt rimligt. Trots allt finns det ju tvillingstjärnor...
Lasp skrev:
Nja... det finns ju neutronstjärnor som väl mer är ex-solar och kvasarer som man inte riktigt vet exakt vad de är... och en del "stjärnor" känns mer som stora skuggor över världen...
spango » Du har rätt som vanligt, delvis iallafall. Att folk tror på en Gud kan jag visserligen förstå, även om jag inte accepterar det faktum att de är övertygade om att han/hon finns.
Däremot kan vi med ganska stor säkerhet säga att det inte finns två solar att beskåda från ytan på vår planet och detta är inte bara en mental villfarelse som religion, utan ett vetenskapligt bevisat faktum som borde vara del av varje man och kvinnas vetskap.