haha... jaså... undrar hur du har trixat ihop det där då... dåligt minne hade jag iaf och det stämmer oftast :) ...bra g-kort... jahaaaa... börjar ana hur det är uppbyggt... kul grej du!
/red:
Chassi = Miditower
PSU = 350 watt
Moderkort = Hmmpf, Made i Taiwan!
Cpu = AMD Barton 333 Mhz Mhz
CPU kylare = Vattenkylning
Minne = 128 Mb DDR ram
Hårddisk = 80 Gb
Grafikkort = ATI Radeon 9800 XT
Uppskattad uptime = Evighetsmaskin!
Chassi = Jumbo file server
PSU = 200 watt
Moderkort = Hmmpf, Made in China, 6*USB, 2*LAN, Inbyggt ljudkort!
Cpu = Intel Inside (yeah right)
CPU kylare = SLK 900 + tyst fläkt
Minne = 4096 Mb DDR ram (4Gb!)
Hårddisk = 80 Gb
Grafikkort = ATI Radeon 9600
Hm, evigheten blir kort med en sketen 80Gb... Fileserver my ass! :e
Fast jag hävdar felkonstruerade frågor! "hur många rum finns det i kåken du bor i?" <- en jävla massa eftersom jag bor i hyreshus... :moose
Där håller jag med.
I "mitt" hyreshus finns det MINST 75 rum. Var är det svaret M.Cheraghi, va, va. :moose
Stavfel mottages inte! Jag menar juhe självklart inte att du ska räkna med grannens lägenhet också ;)
Utan endast din egen!
Och jag antar väl att frågorna är felkonstruerade, hey what the heck! Testet ska juhe inte användas när dom gör en rättpsykiatriskundersökning juhe ;) så klaga mindre och skratta mer! :e
Chassi = Jumbo file server
PSU = 550 watt
Moderkort = Hmmpf, Made in China, 6*USB, 2*GB-LAN, Inbyggt ljudkort, Firewire, minidisc, cd-växlare!
Cpu = AMD Athlon 64
CPU kylare = Flytande kväve (overkill?)
Minne = 4096 Mb DDR ram (4Gb!)
Hårddisk = 10 x 74 Gb - SCSI - 15.000 RPM - RAID 0
Grafikkort = ATI Radeon 9800 XT
Stavfel mottages inte! Jag menar juhe självklart inte att du ska räkna med grannens lägenhet också ;)
Utan endast din egen!
Och jag antar väl att frågorna är felkonstruerade, hey what the heck! Testet ska juhe inte användas när dom gör en rättpsykiatriskundersökning juhe ;) så klaga mindre och skratta mer! :e
1. Minst stavas precis så. Var är stavfelet?
2. Varför kan man inte göra en en frågeställning rimligt rätt, bara för att man ska inte ska ta den för allvarlig? :L
Utan endast din egen!
1. Minst stavas precis så. Var är stavfelet?
2. Varför kan man inte göra en en frågeställning rimligt rätt, bara för att man ska inte ska ta den för allvarlig? :L
1. hmmpf, jag simmar bakom flötet och vet inte vad vi snackar om :e
2. Okej, vilken/vilka utav frågorna anser du felkonstruerade? :)
Gör jag ett seriöst test, kommer ni bara bli besvikna över resultaten, se detta som ett glädje-test :e
Det stod min uppskattade uptime var evig, men datorn fick en knäpp och stängde av sig... så jag passade på att sova middag... uptime idag då 6h sedan halvtid ;)
270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25