webForumDet fria alternativet

Hjälp mig med gåtan

Småprat

7 svar · 416 visningar · startad av kobranturre

Medlem sedan maj 2004693 inlägg
Frågan#1

Vad är det som tjejerna gör Varje dag MEN killarna bara en gång om året?

Ngn här måste väl ha hört den förut

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Tänka?
Städa?
Klaga?
Bråka?
kolla sig i spegeln?
Duscha?

:e

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

Du pratar väl inte om det där som medför att Gud dödar en kattunge när någon gör det? ;)

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

magnusfeldth skrev:

Du pratar väl inte om det där som medför att Gud dödar en kattunge när någon gör det? ;)

Har mamma lurat i dig att du inte får kolla dig i spegeln? :L :f

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

magnusfeldth skrev:

Hahaha! Jag tror nog att brudarna orsakar en väldans massa kattungars hädanfärder - det märks ju inte så mycket när de är i farten om man säger så... :e ;)

Va? Skulle killar bara kolla sig i spegeln en gång om året? Kanske nån slusk med gällivarehäng, men inte nån modern människa med 10 krämer, vax och gélé inte! Personligen kan jag nog säga att jag inte kan passera en spegel utan att ge spegelbilden ett colgateleende. Och det står jag för! :e

Medlem sedan maj 2004693 inlägg

magnusfeldth skrev:

Va? Skulle killar bara kolla sig i spegeln en gång om året? Kanske nån slusk med gällivarehäng, men inte nån modern människa med 10 krämer, vax och gélé inte! Personligen kan jag nog säga att jag inte kan passera en spegel utan att ge spegelbilden ett colgateleende. Och det står jag för! :e

Frågan är dock om spegeln står (hänger) kvar på väggen efter det leendet :e

Du vet väl att det ger otur o ha sönder en spegel §e

kobranturre skrev:

Du vet väl att det ger otur o ha sönder en spegel §e

Normalt får man 7 års olycka om man har sönder en spegel, men det är ngen fara, jag är jurist så jag kan nog få ner det till 4 år... 3 om jag uppför mig. ;)

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)