webForumDet fria alternativet

Oerhört fånigt

Småprat

20 svar · 1 511 visningar · startad av altack

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg
Frågan#1

Efter noga undersökningar av diverse galna professorer och allmäna idioter/träskallar i Sveg, Guatemala och Underlandet så har vi härmed fått bekräftat att den här tråden inte bara är onödig, tråkig och tramsig, utan också oerhört fånig.

Faktum är att den är så extremt oerhört fånig att det bara skulle räcka med hälften. Men att snåla kan aldrig vara nyttigt, så därför bestämde jag mig för att göra den här tråden dubbelt så fånig som hälften så fånig som den är nu.

Jag kunde givetvis ha gjort den dubbelt så oerhört fånig som den är nu, men så roligt ska vi inte ha det. För om det till slut blir onödigt extremt oerhört fånig så kanske tråden till och med visar tendens till att bli en gnutta humoristisk, vilket vi klarar oss så bra utan. Faktum är att trådens kompletta avsaknad av någon som helst form av humor gör att den bara blir ännu mer fånig.

Om det nu skulle vara så att någon skulle komma fram och antyda att denna tråd inte är ett dugg fånig så skulle den ha väldigt fel, eftersom att den är och alltid kommer att förbli oerhört fånig.

Detta komplett onödiga, oviktiga och fåniga inlägg har skapats helt i onödan av en extremt onödig och oerhört fånig person. Men om den inte skulle vara så oerhört fånig som den är nu så skulle den antagligen bli användbar och därmed förlora sin oerhörda fånighet. Därför föredrar jag att behålla den som den oerhört fåniga tråd den är, skapad av en alltid lika fånig person.

Mycket fåniga hälsningar,
Martin Westlund a.k.a. altack, kvalificerat überfån.

Medlem sedan juli 20022 537 inlägg

Puss på dig min fånige vän. :f

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Det finns en viss substans i denna ämnestråd som gör att man inte kan lämna den utan åtgärd!
För det första, alla har har en grad av schitsofreni i sig
För det andra den andra personen kan då ha synpunkter som avviker.
För det tredje, denna diskrepans är det fundamentala, varur vi skall analysera och tillgodoossgöra.
Ytterligare svar kommer!

Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

Re: Oerhört fånigt

altack skrev:

Om det nu skulle vara så att någon skulle komma fram och antyda att denna tråd inte är ett dugg fånig så skulle den ha väldigt fel, eftersom att den är och alltid kommer att förbli oerhört fånig.

Om tråden är fånig eller ej, är väl upp till betraktaren själv att avgöra? :P

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Jag återkommer med utlåtande i natt efter krogen. :birp

Re: Re: Oerhört fånigt

Vimp skrev:

Puss på dig min fånige vän. :f

Försök inte med sådant. Jag såg dig nog med den där blonda geten igår, när du viskade romantiska fraser i hennes öra. Vad har hon som inte jag har? :(

Blårand skrev:

altack skrev:

Om tråden är fånig eller ej, är väl upp till betraktaren själv att avgöra? :P

Jovisst. Om betraktaren betraktar rätt. För denna tråd är oerhört fånig, det måste alla hålla med om, så om betraktaren betraktar den som ofånig så betraktar betraktaren fel och måste omgående obetrakta sin betrakning om betraktaren ifråga vill betrakta rätt.

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

*Trams*

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Finns en mening med denna tråden.

Hoppas många förstår innebörden.

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Klockren analys :)

Medlem sedan dec. 20021 804 inlägg

Jag väljer att ta tråden på allvarligaste allvar och yrkar på en
flyttning till "Övriga frågor" då tråden verkar vara seriös. :OO

:birp

Den här tråden är lika seriös som den är oerhört ofånig. :moose

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Det märks att altack sitter hemma och har ett tråkigt sommarlov. :e

Nu har jag börjat ladda med öl, så om ett par timmar kommer mitt utlåtande! :birp

LeonL: Bingo! :e
:stefan:: Vi väntar, gör oss inte besvikna! :birp

//Mr. Silly

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

altack skrev:

Varför ligger den inte i "Övriga Frågor" då? :bla

mvh// "Typ som nät vi säker kolon-e "

bluxbluxo skrev:

altack skrev:

Det märks att du är en onorrlänning. Jag skrev "oerhört ofånig", vilket den inte är. Då måste den följaktligen inte vara seriös. Fån!

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

altack skrev:

bluxbluxo skrev:

altack skrev:

Det märks att du är en onorrlänning. Jag skrev "oerhört ofånig", vilket den inte är. Då måste den följaktligen inte vara seriös. Fån!

Jag är en svealandlänning.. Och ingen nörrlänning. :p

red) Onödigt inlägg... :e

Okej, den här tråden är otrolitg ffånig, kan inte nån ta bort den? :birp

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

:stefan: skrev:

Den tar fånigt mycket plats i databasen, plats som skulle kunna användas till mindre fåniga inlägg! :bire

:stefan: skrev:

Åfan, jag skrev nåt i natt i alla fall! Tänkte just hitta på nån krystad ursäkt om varför jag inte skrev, men tänk vad man kan efter en rejäl kväll! :e

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
134 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)