Och för oss som inte förstår betyder detta? ;)
Ja, tack för allt! Hoppas att du får en bra fortsättning nu när jag lämnar detta för "den andra sidan".
53 svar · 1 636 visningar · startad av Dryden
Ja, tack för allt! Hoppas att du får en bra fortsättning nu när jag lämnar detta för "den andra sidan".
Och för oss som inte förstår betyder detta? ;)
Tack Dryden, Tiden vi har spenderat med varandra, kommer finnas med mig ett bra tag i livet, jag lovar att föra vidare det till nästa generation.
Jag hoppas att du också får en god fortsätting, på "den andra sidan"
Vi utbringar ett skål :bire :birp
Vi tackar så hjärtligt!
När? Hur? Vad? Varför?
Har Dryden blivit straight eller vad är det frågan om? :e
Med "andra sidan" menar han att han lämnar webForum för att inta moderatorspost i lunarstorms Ponny&Dvärgkanins-forum.
Lycka till på din resa Dryden! :)
bassebhu skrev:
Med "andra sidan" menar han att han lämnar webForum för att inta moderatorspost i lunarstorms Ponny&Dvärgkanins-forum.
:e :e Tar det som en ren och skär sanning!
Mc Fetto skrev:
bassebhu skrev:
:e :e Tar det som en ren och skär sanning!
Precis. Står det på internet är det sant. :e
Jag tror minsann M.Cheraghi ska föda Drydens barn!
Är det något jag ogillar med Caféet är det dessa trådar man fattar totalt noll av...
magnusfernstrom skrev:
Är det något jag ogillar med Caféet är det dessa trådar man fattar totalt noll av...
Det är ju nöjet med Caféet :e
Anders Lundin skrev:
Du har fortfarande chans att ta dig tillbaka från Andra Sidan
LeonL skrev:
Anders Lundin skrev:
Länk? ;)
Ingrid skrev:
LeonL skrev:
Anders Lundin skrev:
Länk? ;)
Tappat bort... :OO
Något som är mycket lustigt är att precis ALLA som skapar trådar som dessa kritiserade Esens tråd, som var exakt lika rolig som denna, och exakt lika meningslös. Hör inte detta hemma i Övriga frågor-forumet? Var det inte ett larvfritt Café som eftersöktes?
Så skapas tråden av självaste moderatorn. Jag har inget emot Dryden eller M.Cheragi. Nej, inte någon på wF har jag något emot, dock är trådar som dessa ganska meningslösa.
Dom _kan_ vara roliga. Men inte för mycket av det goda, så att säga.
Inget något illa riktat mot någon :)
magnusfernstrom skrev:
Var det inte ett larvfritt Café som eftersöktes?
Nej, det var ett tramsfritt forum där man kunde diskutera övriga frågor som eftersöktes. Därför öppnades ett nytt forum där man kunde hantera seriösa frågor som inte passade in bland de andra forumen. Caféet blev således ett umgängesforum för alla, där man kunde diskutera vad som helst. Både oseriöst och seriöst.
Jag är även tämligen säker på att den här tråden inte var menad till att vara någon -rolig- tråd.
Jag är även tämligen säker på att den här tråden inte var menad till att vara någon -rolig- tråd.
Du menar att dess enda syfte var att vara meningslös och förbrylla oss andra?
Det larviga är ju också att Dryden läst tråden flera gånger, utan att ha ryckt in för att förklara. Lite väl drygt kanske, då det är jobbigt med meningslösa trådar som man dessutom inte begriper ett skvatt av!
Varför är det så himla svårt att bara låta bli att läsa de trådar man inte gillar? :q