O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Frågan 26 juli 2004 09:10 #1 Tankte bara halsa till alla harliga manniskor pa wF fran Storbritannien och Brighton, dar jag och min battre halft befinner oss just nu. Senare idag skall vi aka tillbaks till London och stanna i ett par dagar innan vi flyger hem igen.
An sa lange har vi hunnit med Edinburgh, Manchester, Reading och Brighton, och varje dag har verkligen varit fullspackad med saker att se och gora. Och framfor allt; vi dricker Guinness och whiskey dagarna i anda! :bire
Vi ses i helgen vanner, och ha det bra, for det har vi! :D
Lasp Medlem sedan juli 2000 12 978 inlägg Njut av vädret. Ta med ett bättre hem till Skåne.
Fy vad det kan hälla!!
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Låter ju tokskönt! Ha en fortsatt bra vecka! :)
E erka Medlem sedan dec. 1999 6 522 inlägg Ahh det är därför jag inte får suspekta meddelanden på msg längre. Ha det mycket trevligt och prova massa spännande ölsorter. Jag antar att det regnar på öarna, det gör det här också. Fast för tillfället tittar solen fram.
**KJAM JAJJDAN** ;)
G8 Medlem sedan jan. 2001 1 213 inlägg Brighton var inget vidare när jag var där... fint med pirerna och "slottet" men annars var det inte mkt att ha..
Hoppas ni har det bättre ön vad jag hade det iaf
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg mm, låter skönt, ta det lungt i utlandet!! :bire
Re: Halsningar fran Brighton
Vad härligt! Älskar att höra om andras resor. Hoppas du får tre fortsatta trevliga dagar. :bire
OveRRidE skrev:
vi dricker Guinness och whiskey dagarna i anda! :bire
Det känner jag igen :e
Jag och min farfar var i London. Puben tre gånger om dagen. Det är rätt!
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg om du är på ett litet internetcafé strax efter gatan där safe way ligger, hälsa lille gubben "Jack" :e hehe.
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg basse > Ne, tyvarr, jag satt pa St. Christoffers Inn vid den tiden. Nu ar vi i London, Borough High Street. ;)
G8 > Det var kanon tyckte vi, det ar ju typ deras riviera, hur bra nu det kan bli. :)
Vi skall ut och kolla ifall vi kan skaffa biljetter till Stomp har ikvall, och isafall skall vi ga och se den. Det kan bli skoj!
Ha det, jag dyker nog upp igen i dagarna! :birp
Lasp Medlem sedan juli 2000 12 978 inlägg Stomp är väl värda att lyssna på. Sen kan man byta ut sin Steinway mot ett par kastruller eller soptunnor.
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Ah. Härliga Sverige! ;)
Och så många å, ä och ö man kan skriva helt plötsligt.
fiddler Medlem sedan juli 2002 3 617 inlägg
Lasp skrev:
Stomp är väl värda att lyssna på. Sen kan man byta ut sin Steinway mot ett par kastruller eller soptunnor.
Steinway ÄR ett slaginstrument har jag för mig... :e
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg
fiddler skrev:
Lasp skrev:
Stomp är väl värda att lyssna på. Sen kan man byta ut sin Steinway mot ett par kastruller eller soptunnor.
Steinway ÄR ett slaginstrument har jag för mig... :e
Du har läst för mycket Bartok-citat :P
fiddler Medlem sedan juli 2002 3 617 inlägg
bassebhu skrev:
Kanske det... Att kontrabas är ett blåsinstrument håller jag dock fast vid. Jäklar vilka blåsor man kan få... (OT)
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg
fiddler skrev:
bassebhu skrev:
Kanske det... Att kontrabas är ett blåsinstrument håller jag dock fast vid. Jäklar vilka blåsor man kan få... (OT)
hehe *lägger till listan över musikskämt* §e