Jag gillar att smeka mig själv med sill och titta på när Bire och Rikard har sex.
Skriv ihop din sketna ord-marodör!
Servern genererade sidan på 0.2046270 sekunder (68.89% PHP - 31.11% MySQL). Antal SQL-frågor: 44
och slutligen
Jag sa att jag ville dit krutröken låg tät, orderutroppen ekade i skogen och där stora kanoner sköt eld och bly över fienden. Mönstringsförättaren nickade och mumlade något om att ryssen måste dö, sen förklarade han att jag var stenhård nog att få tjäna mitt land som plutonsbefäl i försvarets hårdaste artilleriregemente, Svea artilleriregemente A1 i infanteriets hårdaste brigad, Livgrenadjärbrigaden IB4
webForum har som målsättning att ha minst två moderatorer i varje forum. Vi söker därför efter intresserade medlemmar som har möjlighet att besöka forumet frekvent. En lista över lediga platser finns här.
Mer information om moderatorrollen och hur man ansöker finns här.
... ska nog alltid använda detta nu.. slipper ju läsa :e
Jag är väldigt imponerad hur bra den tolkar text. Visst har den lite problem med ord som "forum" och "säkerhetshål", men överlag är det otroligt likt det svenska språket.
Och de olika dialekterna (US & UK) låter ju väldigt troligt.
Hade jag haft ett behov av detta "program" så hade jag köpt det, bara för att. :e
290 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e