webForumDet fria alternativet

tyssssstnad

Småprat

13 svar · 597 visningar · startad av Wiberg

Medlem sedan juni 20003 169 inlägg
Frågan#1

lugnt och skönt vid den här tiden.
nån mer som inte slösar bort natten med att sova?

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Såklart man inte slösar med sin fritid, Måste ju passa på att utnyttja sista tiden på semestern, Börjar ju jobba igen på måndag...

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Klart man inte sover :)

Förlorade precis 700 kr på texas hold em för att internet laggade till :( Annars är det gott mos, har börjat regna igen, men ölen är kall.

Okkido skrev:

Klart man inte sover :)

Förlorade precis 700 kr på texas hold em för att internet laggade till :( Annars är det gott mos, har börjat regna igen, men ölen är kall.

Jobbigt att förlora..

På vilken sajt spelar du?

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

I stället sover ni bort dagen. :e

silfver skrev:

I stället sover ni bort dagen. :e

Kan jag väl inte direkt hålla med om...

Somna 10:05 i morse och gick upp 12:24
Så då sov man enbart bort några timmar på förmiddagen och nu har men hela dagen kvar...

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Jag spelade häromdagen. Förlorade mina 200 kr nästan direkt. Ville inte fega när jag hade tre ess. Men så hade någon en flush. :x

Spelat på Ladbrokes några gånger. :)

Jag lirar på Ladbrokes.
Men det jobbiga var i detta fallet att jag låg inne med par i knektar. på bordet ligger det 3,4,3. Alltså hade jag två par. Tre på bordet tvekar så det känns som om dem inte har något. Den ena lägger sig, jag kör all-in men internet fuckar sig så allting dör för några sekunder, och när det fungerar igen ser man den röda fina texten om att jag lagt mig på grund av att jag inte agerat inom tid.

Jag hade vunnit och nu ska jag stämma tiscalli, :P

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Erik Juhlin skrev:

Jag spelade häromdagen. Förlorade mina 200 kr nästan direkt. Ville inte fega när jag hade tre ess. Men så hade någon en flush. :x

Kan man spela utan att betala (och utan vinstchans förstås)? Alltså för att lära sig innan man blir spelberoende och spelar bort själen.

Pace skrev:

Erik Juhlin skrev:

Kan man spela utan att betala (och utan vinstchans förstås)? Alltså för att lära sig innan man blir spelberoende och spelar bort själen.

Ja, Det kan man...

expekt.se finns även lite tips och användbara råd.

Nu vill jag inte rekomendera expekt.se eftersom jag själv inte spelar så mycket och vet inte om det e bra spelsajt eller ej. Men såg att dom hade spel utan riktiga pengar. (Som jag sjävl testat) och sen tips på hur man spelar och reglerna för dom olika spelen...

Medlem sedan dec. 20003 563 inlägg

Jag spelar på expekt vilket är helt ok.
Märker själv inte av några speciella problem med programmet eller spelarna allmänt. Har fyrdubblat bankrollen senaste 3 veckorna. :)

Däremot kan jag tipsa om att spela tidigt på morgonen då många jenkare lirar "som borde slutat mycket tidigare". ;)

Fredag och lördagkvällar rekommenderar jag, när folk är fulla, sätt dig vid ett bord med bara svenskar så är vinstchansen högre :)

Folk avslöjar vad dem har och gör grymt dumma drag.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Var kan man spela utan att göra av med pengar då?
Känns dyrt att lära sig annars...

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

På Multipoker har jag övat upp mig nu. Har gått riktigt bra, kompenseras säkert med att jag kommer förlora alltihopa om jag spelar med riktiga pengar. :)

269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
142 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)