Det låter som ett fylleslag :q
mlundbom...
23 svar · 512 visningar · startad av Bire
Är det 1978 nu?
Jag tror bestämt att 1978 går igen.
Nja, nu var det inte sorten jag syftade på. Faktum är att det finns två fel i Bires första inlägg i denna tråd. Detta är något som borde dokumenteras tror jag. ;)
SirPeter skrev:
Nja, nu var det inte sorten jag syftade på. Faktum är att det finns två fel i Bires första inlägg i denna tråd. Detta är något som borde dokumenteras tror jag. ;)
Ok då.. Rikard var inte lika full & det var inte mlundbom som ringde.. :e
Dessutom inte vid någon av gångerna, därav två fel i samma inlägg. :bla
SirPeter skrev:
Dessutom inte vid någon av gångerna, därav två fel i samma inlägg. :bla
Inga fel.. Defekter.. Skönhetsfel..
Skönhetsfel? (vacker omskrivning... :OO)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Bire har väl aldrig fel?
Gislaved.net skrev:
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Bire har väl aldrig fel?
Johodå. En fin liten sökning på webForum kan få fram de märkligaste saker ibland. ;)
Tycker det är mycket snack nu..
Re: mlundbom...
Bire skrev:
mlundbom ringer mig med ett års mellanrum.. Första gången han ringer vill han veta om det går att blanda koskenkorva & mineralvatten, i går ringer killen & påstår att Johnny Walker Black Label är singelmalt..
Konstig kille det där, tur att Rikard var lika full & hade koll på läget!
Tss - nu ska vi reda ut en sak eller tre. :e
Jag tror bestämt att det var Smirnoff och mineralvatten, dessutom hörde jag bara att du frågade efter nåt med en svart etikett - inte att det var mer specificerat än så. :bla
De andra felen har ju redan blivit påpekade. Jag visste inte att man kunde få in SÅ mycket sakfel i ett och samma inlägg, men samtidigt - det är ju Bire vi har med att göra? :bla
/M
Asch.. mlundbom är ju bara ett tokigt fyllo, vem lyssnar på honom? :e
Bire skrev:
Asch.. mlundbom är ju bara ett tokigt fyllo, vem lyssnar på honom? :e
Bevisligen inte du, mht hur du återger samtalen.. :bla
/M
Vem har rätt då?
altack skrev:
Vem har rätt då?
Det handlar inte om att ha rätt, det handlar om jag har fel eller inte & svaret är: Icke.
Bire skrev:
Det handlar inte om att ha rätt, det handlar om jag har fel eller inte & svaret är: Icke.
Försök inte lura de stackars läsarna nu! Det är ju inte snällt.
/M
Bire skrev:
altack skrev:
Vem har rätt då?
Precis vad jag inte tänkte låta bli att säga. Det är ingen mening att överhuvudtaget diskutera i denna diskussion om rätt eller fel eftersom att diskussionen inte handlar om detta och därför är diskussionen om rätt eller fel fullkomligt odiskuterbar. Har jag rätt eller fel?