webForumDet fria alternativet

Vet du ditt stjärntecken?

Småprat

13 svar · 503 visningar · startad av UlfT

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg
Frågan#1

Om inte, kan du nu ta reda på det genom astrologins "reverse engineering": http://www.cryptoclast.org/Opinion/astrology/reverse_astrology.htm

Medlem sedan juni 20034 013 inlägg

Fascinerande sida, kul idé. Den bommade mig med bara några dagar (om det nu funkar på det viset). Är född i slutet av vattumannaperioden men den trodde fisk som kommer alldeles efter.

Medlem sedan sep. 2002928 inlägg

Min engelska är inte så bra tyvärr så ja vet inte va allt betyder.

Jag fick reda på att jag egentligen är vattuman. Och jag som alltid trott att jag är fisk. Har en del att fråga föräldrarna om.

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

Vädur, början på april.... men de ville ha det till slutet av april och en bit in i maj. Kanske ska kolla upp detta! ;)

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Stämde alldeles utmärkt med mitt 'tecken'

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Eeeh... jaha. Jag är jungfru. Vad nu det betyder...

Medlem sedan juli 20011 129 inlägg

According to our analysis, you are a Pisces, Feb 19 to Mar 20. But you are certainly not a Aries, Mar 21 to April 19.
You claim to be a Aries, but you are simply in error. Please consult your parents as to your actual birth date. You can click on the link on the bottom of the web page to see how this divination was made.

Hade väl stämt om man vände på det, jag är vädur o ingen fisk

Medlem sedan dec. 20003 887 inlägg

Lite överraskad måste jag säga att jag inte visste mitt stjärntecken. Men det var nära ivarjefall. En pinne under deras val låg minsann mitt tecken.

Förmodligen blev det väl inte riktigt, eftersom jag blev less på att svara på att klicka i rutor efter ett tag ;)

Koplik skrev:

According to our analysis, you are a Pisces, Feb 19 to Mar 20. But you are certainly not a Aries, Mar 21 to April 19.
You claim to be a Aries, but you are simply in error. Please consult your parents as to your actual birth date. You can click on the link on the bottom of the web page to see how this divination was made.

Hade väl stämt om man vände på det, jag är vädur o ingen fisk

Du framhärdar alltså i din felaktiga övertygelse?

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Virgo (vad nu det är :p ) blev jag, är fisk egentligen. Men då kunde jag inte riktigt vad alla ord betyder heller. :p

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

spango skrev:

No woman, no crying? ;)

Mika3l skrev:

Virgo (vad nu det är :p )

Svaret kommer här, om du nu blir så mycket klokare av det:

spango skrev:

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Aaaah! *förstår* :)

251 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
117 ms — ändringar (db)