Marcus E skrev:
Vad ska du ha datorn till? Hade du tänkt att bo hemma hos någon?
Vad spelar det för roll? :q
Jag är från Stockholm från början och ska få upp en burk till syrran om det nu är så nödvändigt att veta... :OO
192 svar · 5 405 visningar · startad av bewern · sida 9 av 10
Nån som är intresserad av en 5-kamp på Grönan? Någon som vill ha en returmatch på förra året? Jag preliminärbokar den 21/8, så får vi se hur många som är intresserade. :)
Läs frågan i sin helhet →Marcus E skrev:
Vad ska du ha datorn till? Hade du tänkt att bo hemma hos någon?
Vad spelar det för roll? :q
Jag är från Stockholm från början och ska få upp en burk till syrran om det nu är så nödvändigt att veta... :OO
Ytterligare manfall
Även jag tvingas i denna sena stund prioritera bort morgondagens övningar.
Hoppas att det dyker upp en massa jokrar i morgon.
!!!! Då var vi sex.... :(
Har aleborg blivit pappa igen än eller riskerar vi att tappa honom också? :q
:stefan: skrev:
... Jag är från Stockholm från början och ska få upp en burk till syrran om det nu är så nödvändigt att veta... :OO
Men om du inte kan få skjuts så får hon ingen dator? :q
:i Då kan du komma utan dator! ;) :p
aasah skrev:
:stefan: skrev:
... Jag är från Stockholm från början och ska få upp en burk till syrran om det nu är så nödvändigt att veta... :OO
Men om du inte kan få skjuts så får hon ingen dator? :q
:i Då kan du komma utan dator! ;) :p
Nja, det klockrena var att slå två flugor i en smäll med både syrrans burk och Grönan, men det verkar skita sig med att få burken färdig och dessutom ingen skjuts upp - då blir det lite dyrt med buss/tåg för en wF-träff. :l
Jag får slå er i shufflepuck nästa gång. :moose
Så här ser det ut för tillfället.
Dessa är (fortfarande) anmälda:
Del Pero
hypatia
aleborg
aasah
bewern
Palle
Marcus E
Dessa kommer (kanske):
PeW
hypatia
Med så få deltagare borde resterande kanske fundera på om det över huvud taget är någon idé att ha en 5-kamp, eller om vi borde ställa in.
bewern skrev:
... Med så få deltagare borde resterande kanske fundera på om det över huvud taget är någon idé att ha en 5-kamp, eller om vi borde ställa in.
Jag hade samma fråga i huvudet efter Theons avhopp... men tyckte det lät så negativt så jag tyckte att jag kunde låta någon annan föreslå det i så fall... :l Jag vet inte... :x Om andra tycker att det är bättre att ställa in eller flytta fram till nästa vecka(?) - eller har Grönan stängt då? - så ställer jag upp på det. Vilket som. Det är ju inte många "oavanmälda" kvar.... Annars räknar jag med att det blir ett litet gäng med 3 pers i varje lag som dyker upp... Kollar denna tråd imorgon... (Dvs senare idag. §jr)
Smärtgränsen vad gäller avanmälningar är väl nådd... Vad händer om aleborgs baby dyker upp imorgon - och aleborg alltså inte gör det (på Grönan)? :q
Nu har jag bestämt mig: Jag hoppar också av.
Nu blir jag väldigt besviken på er. Jag hade faktiskt tänkt komma på både denna och den förra träffen. Nu när jag bestämt mig för att komma så hoppar alla av. :(
Ni borde skämmas!
Detta har faktiskt varit uppe i TVÅ månader. Att inte boka in andra saker just den här dagen är väl inte så förbaskat svårt? Sen att vissa blir sjuka är ju inget de kan göra åt, men man kan faktiskt åka även om man är förkyld om man inte är i den värsta fasen.
Jag kommer iaf :D
Ingen baby än :(
OK, om ni kommer, så gör jag det också. :D
Alla 5 kommer inte. Del Pero har tröttnat på wF, både träffen och moderatorrollen.
Vet att Palle kommer
Vet att aleborg kommer
Jag föreslår att dom som vill komma kommer, vi ses där det är sagt och sen får vi se om vi tar Grönan eller om vi väljer att bowla eller nått. Jag och palle är glada så länge det finns vattenhål i närheten :e
Marcus E skrev:
Detta har faktiskt varit uppe i TVÅ månader. Att inte boka in andra saker just den här dagen är väl inte så förbaskat svårt? Sen att vissa blir sjuka är ju inget de kan göra åt, men man kan faktiskt åka även om man är förkyld om man inte är i den värsta fasen.
Man kan få förhinder, även om det har varit planerat i två månader. Som jag fick exempelvis. Jag tycker inte man ska skämmas, men man kan dock beklaga sig över att man uteblir. Det gör jag för jag hade sett framemot träffen.
Hoppas ni som träffas får en trevlig dag och glöm inte att posta foton här sen. ;)
Marcus E skrev:
Del Pero har tröttnat på wF, både träffen och moderatorrollen.
Han har lämnat byggnaden - tack och hej, kom inte tillbaka!
Jag har också vetat om träffen i två månader men har dåligt nog tackat ja till en grillning mitt på dagen. Kan jag komma ifrån på kvällen är det inte omöjligt att jag ringer och hör vad som är på gång...
Nu är det dags.
Just hemkommen från träffen... aleborg, Marcus E, Palle och jag hade i alla fall trevligt! :D
Bilder däremot.... det var väl de som hoppade av som skulle haft med kameror.... §jr Så kan det gå! ;)
*snörvel* Jag hade verkligen velat komma... efter kursdagen i Uppsala, men jag pallade inte med att åka dit med min dunderförkylning. :(
Jag är grymt avundsjuk på er som hann träffas.