Igår så rensade jag vattenlåset i handfatet på min toalett, hur många vuxenpoäng är det?
Vuxenpoäng?
21 svar · 682 visningar · startad av Quid
Hmm... Jag tror den slår rätt högt i poäng faktiskt.
Kombinera det med ett privat pensionsspar med så
är det 100%. :e
Re: Vuxenpoäng?
Quid skrev:
Igår så rensade jag vattenlåset i handfatet på min toalett, hur många vuxenpoäng är det?
Skulle tipa på att du kan kalla dig VUXEN...
Så rätt höga poäng måste det ju vara...
Jag är vuxen! :)
Ungefär samma sak som jag gjorde under sportlovet i våras? :OO
Re: Vuxenpoäng?
Först måste det vara många poäng för att du vet vad det kallas (vattenlåset alltså), inte många som kan det.
Men sen undrar jag om du inte ska ha minuspoäng för vart du har placerat ditt handfat:
Quid skrev:
i handfatet på min toalett
....
:e
Inga, eftersom du frågar om det :p ;)
Vuxenpoäng åker man på när man minst anar det... Visst var man beredd på det när både IKEAkort och Icakort hittade ner i plånboken, men helgens begivenhet slår tamejfan allt!
Syrran går och gifter sig med sin engelsman (där har ni vuxenpoäng så det smäller om det), men jag fick min släng av sleven minsann... Engelsmannen har ett busfrö till åttaåring så pang bom blev jag morbror! :o
Alltså, hon går och gifter sig och ökar på mina vuxenpoäng? Är det rättvist det? :e
Engelsmannen har ett busfrö till åttaåring så pang bom blev jag morbror!
Får nog göra dig besviken - såvida inte din syster adopterat 8-åringen så är du inte morbror. ;)
Här är några av veckans aktiviteter som eventuellt gett mig vuxenpoäng.
• Shoppade på Lindex barnavdelning
• Köpte fonder
• Lyssnade på klassisk musik
Vad gör "End" för nytta när det saknas "Begin"? :q §jr
Gör det?
webForums FAQ skrev:
Det gemensamma distansarbetet resulterade i att detta forum togs i bruk den 6:e dec. 1999.
:q Jag ser inget "Begin"? :q
Här är Begin: http://www.us-israel.org/images/mbegin.jpg
Web-Tor skrev:
Engelsmannen har ett busfrö till åttaåring så pang bom blev jag morbror!
Får nog göra dig besviken - såvida inte din syster adopterat 8-åringen så är du inte morbror. ;)
Äääh, petnisse! :bla ;)
Iofs har jag vuxenpoäng så det räcker med studielån, bil (som ju ska besiktigas framöver, huga), tvättmaskin och slagborr... :e
Beror på hur mycket du var uppe och vände i med skulden. ;)
Mina 100'+ tar nog ett tag. :e
Studielån är defnitivt inga vuxenpoäng, snarare tvärtom. :bla