webForumDet fria alternativet

Bekräftat: världen ÄR liten!

Småprat

24 svar · 865 visningar · startad av [AMD]Zmaster · sida 2 av 2

Frågan, av [AMD]Zmaster

Nu ska ni få höra nått som fått mig att tappa hakan... För kanske t.o.m. ett år sedan började jag tillsammans med KoTTeN här jobba återigen på ett projekt han haft igång förrut. Vi har jobbat länge och för någon månad sedan tog vi tag i allt kraftigt, skaffade några personer som skulle leda sidan, och allt var frid och fröjd. Sen var vi ej nöjda med de personerna. Jag tog in en ny person som led

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juni 20034 013 inlägg

Jag var nyligen tvungen att ringa supporten på mitt webbhotell (FS data) för det var någon inställning som hade ändrats i samband med en uppdatering så det inte gick att komma åt vissa sidor. Och hon jag fick äran att prata med (Marie) var en frekvent besökare av min hemsida och hade den som favorit, men hon visste inte att jag var kund hos dem.

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Min tur:
Gjorde ett intagningsprov till gymnasiet. Träffade där en lärare, som jag senare på sommaren träffar på en liten ö i Thailand (Ko-phan gan), där vi bor i samma bungalow-by. Den här ön ligger ca 60 mil söder om (+ 3 timmar båt) Bangkok, där han säger sig ha bott på samma hotell som jag. Beakta är att Bangkok är en stad med ca 20 miljoner invånare, och där finns en hel del hotell).

Smått förvånande...

Medlem sedan jan. 2003270 inlägg

Josef skrev:

Min tur:
Gjorde ett intagningsprov till gymnasiet. Träffade där en lärare, som jag senare på sommaren träffar på en liten ö i Thailand (Ko-phan gan), där vi bor i samma bungalow-by. Den här ön ligger ca 60 mil söder om (+ 3 timmar båt) Bangkok, där han säger sig ha bott på samma hotell som jag. Beakta är att Bangkok är en stad med ca 20 miljoner invånare, och där finns en hel del hotell).

Smått förvånande...

Hmm... Bangkok har väl inte riktigt så många invånare? Enligt Utrikespolitiska Institutet så hade Bangkok en befolkningsmängd på ca 12 miljoner år 2000.
Fast oavsett vilket så är det väldigt förvånande att något sådant kan inträffa :bire

Själv har jag inga osannolika historier så som ni. Jag får klara mig med att läsa era istället :)

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

ankath: Tror det beror på hur man räknar. Om man tar med förorterna osv...

Medlem sedan sep. 2002928 inlägg

Min tur.
Var ute i o festa i linköping som ligger ca 7 mil från min ort där ja bor(ödeshög) vi ska gå till ett ställe där det alltid är folk, men det var inte n kotte sen kommer det tre brudar, o vi börjar snacka med dom. Jag snackar speciellt med en av dom sen kommer vi in på var vi bor hon bor i vikingstad ett litet ställe, och ja i ödeshög som sagt då kläcker hon ur sig att hon har släktingar i ödeshög. efter lite mer snack visar det sig att hon o ja är sysslingar:-P
Vi stog säkert o snacka i en 30 minuter innan vi kom in på att vi var släkt.

Efter mer snack visade sig att ja tydeligen var syssling med en hv71 spelare. Vilket vette fan :q

253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)