sover antagligen den tiden...
Men en fråga till någo som vet, Enligt AB så kan man hålla ett vitt papper framför en kikare, men går det även att hålla ett vitt papper framför en kamera så man kan fota?
Någon som vet...
16 svar · 668 visningar · startad av [AMD]Zmaster
Oj oj, så det blir ett par sextimmar imorgon för många enligt AB?
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,488357,00.html
sover antagligen den tiden...
Men en fråga till någo som vet, Enligt AB så kan man hålla ett vitt papper framför en kikare, men går det även att hålla ett vitt papper framför en kamera så man kan fota?
Någon som vet...
Love is in the air...
Kitti skrev:
Mika3l skrev:
Kitti skrev:
Love is in the air...
*grrrrr* ;)
Oohh... ;)
At my place or at your place, young lady? ;)
Har skolavslutning! :birp :moose
Esen skrev:
Någon som vet...
Du skall inte hålla pappret framför kikaren utan bakom, så att bilden projiseras på pappret.
Är ledig och är därför hemma hos min flickvän. §e :moose
Aftonblaskan skrev:
Håll en kikare eller ett teleskop framför ett vitt papper så kan du se Venus vandring över solskivan.
Justja... Enligt en astronom som intervjuades i radio idag kommer Venus att vara millimeterstor, dvs i princip osynlig för de flesta. :e
:stefan: skrev:
Aftonblaskan skrev:
Håll en kikare eller ett teleskop framför ett vitt papper så kan du se Venus vandring över solskivan.
Justja... Enligt en astronom som intervjuades i radio idag kommer Venus att vara millimeterstor, dvs i princip osynlig för de flesta. :e
:L :P
Ja, provade just. Såg ingenting. Lite skräp på linsen bara :P
Funkar rätt ok om man kollar genom en svetsskärm eller med gassvetsglasögon..
Bire skrev:
Funkar rätt ok om man kollar genom en svetsskärm eller med gassvetsglasögon..
Varför får jag instinktivt känslan av att just det där inlägget speglar Bire i ett nötskal? :e ;)
Man kan ju alltid hoppas att det ger nått :)
Re: Vad gör ni klockan 7-13 imorgon?
[AMD skrev:
Zmaster]Oj oj, så det blir ett par sextimmar imorgon för många enligt AB?
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,488357,00.html
Satan, som jag avskyr astrologer. Säg mig, vad händer om det var en massa moln för solen? Kommer "kärlekskraften" ner genom molnen ändå?