Esen skrev:
Men nu skiter jag i denna diskution eftersom den inte leder någonstans och den börjar bara bli irriterande för andra wF:are...
Got ya! :P §jr :L
61 svar · 1 650 visningar · startad av Lofberg · sida 3 av 4
Ska jag gå och sova eller spela Xbox? Hmmm §e :p :q Har just gått igenom hela Ronny & Ragge + extramaterial :e och med några kemiska experiment i magen i form av milkshakes. Känner mig helt plötsligt piggare...
Läs frågan i sin helhet →Esen skrev:
Men nu skiter jag i denna diskution eftersom den inte leder någonstans och den börjar bara bli irriterande för andra wF:are...
Got ya! :P §jr :L
Wow! Coolt, Lofberg! :e ;)
Lofberg heter Erik
Esen skrev:
RiRRe skrev:
Lofberg heter Erik
Och vad har det med saken att göra?
Fan, här måste jag få hålla med dig. Vad har det med saken att göra, RiRRe?
Boop!
Bipidii
Nu är jag här. Morgonstund, here I am! :D
Blev mycket Desert Combat nu på morgonen. Sen vaknade dock cs-nördarna och då blev det andra bullar, ungefär "Ey, stäng av nu och gå in på CS, jag skapar!!"
Bop!
Nu är jag ensam här! :h
Om man inte räknar med axl, Gislaved.net, jimpa, Jontto, Marcus E, MatsJ, Melea, Mog, monAmour, m_soderlund, nanne, Nickemannen, Obbelix, Okkido, Pace, Piiip, Quid, Rufus, SirPeter, Sludent, Söderlund, Vide, voigtann1, webzonen och WiZzLeR såklart...
Varför är det så många gäster? det är ju gratis att registrera..
webzonen skrev:
Varför är det så många gäster? det är ju gratis att registrera..
Det kan man ju fundera på. Kan vara så här:
1: Alla medlemmar som inte har automatisk inloggning reggas som Gäst innan dom loggar in...
När dom loggas in så vissas dom fortfarande som Gäster i ett antal minuter till, oftast 5 minuter...
2: Samma sak igen, När någon som inte e reggad går in på sidan så reggas han som Gäst, Han/hon vill inte bli medlem så han går ut, Även har så står Gäst kvar i 5 min...
3: Gästerna orkar helt enklet inte regga sig och bara kollar runt...
Men som sakt, Jag vet inte men detta chansar jag på...
Har inte sovit sen ungefär kl 12.00 igår...*gäsp*
Så är man själv igen.. :birp
/r Nej, Efter några ynka sekunder så kommer ju nästan alla.. x(
Själv Igen, Var e alla?